آخرین جزئیات “سد معشوره” منتشر شد/ بازی وزارت نیرو با حیاتی ترین مطالبه مردم لرستان/ پس از دو سال هنوز قرارداد اصلی احداث سد معشوره منعقد نشده است!

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در راستای آخرین وضعیت سد معشوره بیان کرد: به زودی در راستای رسالت خویش به عنوان وکیل مردم مجدد مدعی وزیر نیرو خواهم شد؛ کارشناسان و مجری طرح وزارت نیرو به نقل از خودشان معتقدند کار می‌کنیم در حالی که این امور به کندی دارد صورت می‌گیرد. وی گفت: اگر […]

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در راستای آخرین وضعیت سد معشوره بیان کرد: به زودی در راستای رسالت خویش به عنوان وکیل مردم مجدد مدعی وزیر نیرو خواهم شد؛ کارشناسان و مجری طرح وزارت نیرو به نقل از خودشان معتقدند کار می‌کنیم در حالی که این امور به کندی دارد صورت می‌گیرد.

وی گفت: اگر بنا بود کاری انجام بگیرید چرا پس از دو سال هنوز قرارداد اصلی احداث سد منعقد نشده است! و متاسفانه متولیان امور با بهانه های واهی دارند زمان میخرند  تا کارها را به عقب بیندازند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در راستای پیگیری سد معشوره ادامه داد: وزارت نیرو باید به این سوال پاسخ دهد که چرا باید بعد از ۱۵ سال و سه بار مطالعه، باز هم برای بار چهارم مطالعات فاز یک سد را بهانه کرده اند.

وی با اشاره بر اینکه آیا این پول بیت‌المال را هدر دادن نیست؟ آیا این وقت کشی نیست؟ آیا عدم اجرای این طرح ترک فعل نیست؟  ادامه داد: سد معشوره که مطالبه به حق مردم است و با ۲ هزار میلیارد ساخته می‌شد در حال حاضر با ۳۰ هزار میلیارد تومان ساخته هم نمی شود آیا کسی پاسخگوی این خسارت است؟!

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی گفت: لرستان کمبود آب شرب دارد مشکلی که روز به روز حادتر می شود هرچند که وضعیت در تامین آب برای مصارف صنعتی و کشاورزی نیز بحرانی است، لذا اینجانب به عنوان وکیل مردم این امور را پیگیری خواهم کرد و این امر را رها نمی‌کنیم و به زودی یقه وزیر نیرو را خواهم گرفت و ایشان باید در صحن مجلس پاسخگوی سوالات نمایندگان استان باشد.