بازرسی انتخابات در کوهدشت:

انقلاب ما درخشش نور در ظلمات تاریخ معاصر بود

رئیس بازرسی انتخابات کوهدشت گفت : فصل الخطاب بازرسی انتخابات، سلامت در برگزاری،صیانت از آراء ورعایت قانون در سایه ی اصل بی طرفی است.

به گزارش کشکان ، رئیس بازرسی انتخابات کوهدشت گفت: فصل الخطاب بازرسی انتخابات، سلامت در برگزاری،صیانت از آراء ورعایت قانون در سایه ی اصل بی طرفی است.

علی پاشایی در مصاحبه با خبرنگاران افزود: ضمن تبریک ایام الله دهه ی مبارکه ی فجر گفت:انقلاب ما درخشش نور در ظلمات تاریخ معاصر بود و از آنجایی که این انقلاب دستاورد خون هزاران شهید، جانباز و آزاده سرافراز است لذا حفظ و صیانت از انقلاب وظیفه ی اصلی همگان است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات کوهدشت بیان داشت : تمامی تمهیدات و اقدامات لازم جهت برگزاری انتخاباتی سالم ،بی حاشیه وپرشور، در حوزه ی انتخابیه کوهدشت و رومشگان اتخاذ شده است.

وی افزودند :تیم هیئت بازرسی شهرستان با رعایت قانون، تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و آزاد به کار خواهد گرفت و لذا در این راستا از همه ی ظرفیت ها وسلایق در برگزاری انتخابات در حوزه ی بازرسی استفاده خواهد شد.

وی با رد هرگونه شائبه در خصوص تغییر در ترکیب بازرسی شهرستان گفت:این تغییر از ناحیه شخص یا جریان خاصی نبوده و از طرفی هم در جهت له یا علیه کاندیدا یا جریان خاصی هم نبوده ونیست بلکه صرفاً در جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات آن هم در کمال صحت و سلامت و آرامش است.

 

علی پاشایی با تاکید بر فرامین مقام معظم رهبری گفت:وظیفه ی همه ی ما در این برحه از زمان برگزاری انتخاباتی پرشور ، سالم و با نشاط است که به یاری خداوند این مهم هم در شهرستان کوهدشت محقق خواهد شد.

انتهای خبر/*