وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان؛

سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت

  وزیر کشور در آیین تودیع و معارفه استاندار لرستان گفت: سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است. وحیدی با اشاره به اینکه لرستان کارهای زیادی دارد و باید کارهای زیادی در آن صورت گیرد، در این رابطه نیز کار دولت با خواسته‌ ها کاملاً تطابق دارد، افزود: ساخت سد معشوره […]

 

وزیر کشور در آیین تودیع و معارفه استاندار لرستان گفت: سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است.

وحیدی با اشاره به اینکه لرستان کارهای زیادی دارد و باید کارهای زیادی در آن صورت گیرد، در این رابطه نیز کار دولت با خواسته‌ ها کاملاً تطابق دارد، افزود: ساخت سد معشوره مطالبه مردم بوده و اتفاقاً دولت آن را هم دنبال کرده است، جزو مصوبات سفر قرار گرفت، البته احداث آن زمان بر است و با تأمین اعتبارات لازم احداث خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی مجدد پروژه راه آهن به عنوان مطالبه مردم، گفت: اتفاقاً این پروژه هم در دستور کار دولت قرار گرفت و الان ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر کشور با اشاره به افزایش تولید گندم در لرستان طی این دولت، افزود: احیای نزدیک به ۲۰۰ واحد اقتصادی از اقدامات دیگر دولت بوده است.

وحیدی با بیان اینکه این‌ها موج حرکتی است که در استان بوده و باید تقویت شود، ادامه داد: ۳۰ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده که ۲۰ هزار میلیارد آن از سوی بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر بسترسازی برای مشارکت مردم در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصاد لرستان، بیان داشت: از عملکرد، اخلاق و تلاش استاندار قبل تقدیر و تشکر می‌کنم، برای استاندار جدید هم که از مدیران برجسته و توانمند هستند و در کارنامه خود تجربه استانداری را دارد، آرزوی موفقیت دارم.