به دنبال مسمومیت سریالی دانش آموزان/ اعزام تیم تحقیق و تفحص به بروجرد

  نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی از اعزام تیم تحقیق و تفحص مجلس و حضور شخص وزیر آموزش و پرورش در بروجرد خبر داد. فاطمه مقصودی گفت: باتوجه به بروز مسمومیت دانش آموزان برخی مدارس در بروجرد طبق پیگیری های انجام شده قرار است تیم ویژه بررسی از وزارت آموزش و پرورش به […]

 

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی از اعزام تیم تحقیق و تفحص مجلس و حضور شخص وزیر آموزش و پرورش در بروجرد خبر داد.
فاطمه مقصودی گفت: باتوجه به بروز مسمومیت دانش آموزان برخی مدارس در بروجرد طبق پیگیری های انجام شده قرار است تیم ویژه بررسی از وزارت آموزش و پرورش به بروجرد اعزام شود که البته به عنوان نماینده مردم قانع نشدیم.
وی افزود: به جهت نگرانی های مردم و به خصوص خانواده های دانش آموزان از شخص دکتر نوری وزیر آموزش پرورش خواستیم که به بروجرد سفر کند و ابعاد ماجرا را شخصاً پیگیری نماید لذا مقرر شد وی با حضور در بروجرد مسمومیت دانش آموزان را بررسی نماید.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس همچنین با بیان اینکه تیمی از مجلس نیز به بروجرد دعوت شده اظهار داشت: همچنین با هماهنگی و دستور قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نیز تیم تحقیق و تفحص کمیسیون بهداشت مجلس هم امشب وارد بروجرد می شود و با حساسیت بیشتری این اتفاق تلخ را پیگیری و بررسی خواهند نمود./ خبرآنلاین