دیدار نماینده شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان با فرمانده انتظامی کشور

  حجت الاسلام و المسلمین مبلغی نماینده شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان در دیدار با سردار رادان خواهان توجه و همکاری فرمانده انتظامی کشور در بحث امنیت، کاهش نرخ جرم و بزهکاری و ایجاد مانیتورینگ شهری در حوزهٔ طرهان شد. طی این دیدار صمیمی سردار رادان با بیان این نکته که شناخت کاملی از شهرستان کوهدشت […]

 

حجت الاسلام و المسلمین مبلغی نماینده شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان در دیدار با سردار رادان خواهان توجه و همکاری فرمانده انتظامی کشور در بحث امنیت، کاهش نرخ جرم و بزهکاری و ایجاد مانیتورینگ شهری در حوزهٔ طرهان شد.

طی این دیدار صمیمی سردار رادان با بیان این نکته که شناخت کاملی از شهرستان کوهدشت و محرومیت این منطقه دارد قول مساعد دادند که نیروی انتظامی بخشی از هزینه های ایجاد مانیتورینگ شهری در کوهدشت را تقبل خواهد کرد.

لازم به ذکر است نماینده محترم شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان در دیداری جداگانه با وزیر کشور قول مساعد گرفتند که هزینه‌های ایجاد مانیتورینگ شهری کوهدشت توسط این وزارتخانه پرداخت شود.

ایجاد مانیتورینگ شهری یکی از وظایف شهرداری‌ها است، با توجه به عدم توان مالی شهرداری کوهدشت در بحث ایجاد مانیتورینگ شهری نماینده محترم شهرستان در دیدارهای جداگانه با سردار رادان فرمانده انتظامی و احمد وحیدی وزیر کشور خواهان مشارکت آنان در ایجاد مانیتورینگ شهری در کوهدشت شده و جهت این مهم قول مساعد گرفتند.