با ابلاغ محمدرضا مبلغی انجام شد:

معارفه محمد اکبری نسب به عنوان مسئول دفتر ارتباطات مردمی شهرستان کوهدشت

خبرنگار: مهدی دوست محمدی بنابراین گزارش؛ طی ابلاغی از جانب نماینده مردم شریف کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، حاج محمد اکبری نسب به عنوان مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده در شهرستان کوهدشت منصوب شد. محمدرضا مبلغی در این باره‌ گفت: با توجه به خواست مردم فهیم شهرستان و همچنین حجم مطالبات و مراجعات […]

خبرنگار: مهدی دوست محمدی

بنابراین گزارش؛ طی ابلاغی از جانب نماینده مردم شریف کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، حاج محمد اکبری نسب به عنوان مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده در شهرستان کوهدشت منصوب شد.

محمدرضا مبلغی در این باره‌ گفت: با توجه به خواست مردم فهیم شهرستان و همچنین حجم مطالبات و مراجعات مردمی، نیازمند تقویت دفتر بودیم و در این زمینه از ظرفیت عزیزانی هم که تا کنون در دفتر مشغول خدمت بوده‌اند استفاده خواهیم کرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات حسین نوریان و سایر زحمت‌کشان دفتر؛ افزود: دفتر ارتباطات مردمی با رویکرد خدمت و نوکری مردم عزیز شهرستان، می‌تواند به عنوان یک بازوی توانمند عمل کند و در این راستا کارگروه‌های مختلفی چون کارگروه: بانوان، تسهیلات، عمران، فرهنگی، جوانان، رسانه و…. ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در پایان اظهار داشت: جهت پاسخگویی موثر و خادمانه، در رومشکان نیز یک دفتر مستقل ایجاد خواهیم کرد و به امید خدا با کمک نیروهای خدوم تلاش می‌کنیم در جایگاه ناظر، مطالبات مردمی را به صورت موثر و خادمانه دنبال کنیم.

سوابق حاج محمد اکبری نسب:

مسئول آموزش عمومی اداره آموزش وپرورش شهرستان کوهدشت

مدیریت هنرسنان فنی و حرفه‌ای شهید چمران و کار دانش رازی

معاونت اداری و مالی و معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش

نماینده مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه شهرستان کوهدشت