انتقاد نماینده ولی فقیه در لرستان از دخالت نمایندگان در انتصابات استان!

به گزارش تسنیم‌،  شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در خطبه های نماز جمعه مرکز استان گفت: عدم دخالت قوای سه‌گانه در کار یکدیگر ضمن هماهنگی لازم و ضروری است. قوه مجریه باید بی‌طرفی را رعایت و نباید به سمت‌ گروه خاصی سوق یابد.قوه مقننه حق دخالت در انتصابات را ندارد. امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: دخالت […]

به گزارش تسنیم‌،  شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در خطبه های نماز جمعه مرکز استان گفت: عدم دخالت قوای سه‌گانه در کار یکدیگر ضمن هماهنگی لازم و ضروری است. قوه مجریه باید بی‌طرفی را رعایت و نباید به سمت‌ گروه خاصی سوق یابد.قوه مقننه حق دخالت در انتصابات را ندارد.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: دخالت قوه مجریه در انتخابات انجام شود، شائبه به‌وجود می‌آید،البته نمایندگان مجلس در ادوار مختلف همواره نشان داده‌اند که گوش به فرمان فرمایشات رهبری بوده‌اند.

شاهرخی بیان داشت: از برخی مقامات رسمی این استان شنیده شده‌ که جمعی در انتصابات دخالت می‌کنند. در این راستا باید استاندار دقت لازم را به‌عمل بیاورد که هیچ مدیری چنین رویدادی که برخلاف امر ولی فقیه است را انجام ندهد.

دفاتر نظارتی، بازرسی و استانداری در شهرهای استان موضوع انتصابات را بررسی و نمایندگان به وظیفه نظارت و قانون‌گذاری بپردازند.

دفتر نظارت شورای نگهبان و مجموعه‌های بازرسی خود را مطیع امر ولایت می‌داند. بررسی‌ های لازم باید در این خصوص برای شفاف‌ سازی به‌عمل آید و از مجموعه نمایندگان درخواست می‌کنیم که در امر قانون‌گذاری دقت بیشتری داشته باشند.