وزیر نیرو قطعیت اجرای سد معشوره را اعلام کرد

استاندار لرستان گفت: وزیر نیرو در سفر معاون اول رئیس‌جمهور به استان در حضور نمایندگان و در حضور معاون اول رئیس جمهور، قطعیت اجرای سد معشوره را اعلام کرد.

۱۳۹۳۰۹۲۴۰۹۵۰۴۶۵۲۷۴۲۹۴۰۳۳

به گزارش کشکان به نقل از تسنیم، هوشنگ بازوند عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرستان کوهدشت بر لزوم حمایت دولت و مدیران دولتی از بخش خصوصی اشاره و اظهار داشت: تنها راهکار رشد و توسعه استان هموار نمودن مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان است و برای شناسایی و برطرف نمودن موانع سرمایه‌گذاری در استان باید به‌طور جامع و با در نظر گرفتن همه جوانب، آسیب‌شناسی لازم صورت پذیرد.

وی هنر اصلی مدیران دولتی را فراهم آوردن شرایط لازم برای جذب سرمایه‌گذاران دانست و گفت: افکار عمومی هم‌اینک نسبت به سال‌های قبل پذیرش بیشتری برای مشارکت و کمک به حضور بخش خصوصی دارد و مردم هماهنگ با مدیران و حتی بیشتر از آنان مشتاق حضور سرمایه‌گذاران شده‌اند.

استاندار لرستان درباره برنامه‌های موردنظر برای رشد و توسعه کوهدشت از طرح ویژه‌ای در وزارت کشور خبر داد که در قالب برنامه ششم توسعه، برای برخی شهرستان‌ها از جمله کوهدشت شرایط و تسهیلات خاصی برای رونق اقتصادی در نظر گرفته است.

وی از قطعی بودن اجرای سد معشوره خبر داد و عنوان کرد: وزیر نیرو در جریان سفر معاون اول رییس‌جمهور به استان در حضور نمایندگان و در حضور آقای جهانگیری، قطعیت اجرای سد معشوره را اعلام کرد.