رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه سد “معشوره” کوهدشت بازدید کرد

محمد باقر قالیباف روز پنجشنبه به همراه استاندار لرستان، نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسولان استان از پروژه سد “معشوره” در شهرستان کوهدشت بازدید کرد.   سد “معشوره” استان لرستان مصوب سفر نخست هیات دولت یعنی حدود ۱۴ سال پیش است و قبل از آن نیز بارها در دولت‌های مختلف […]

محمد باقر قالیباف روز پنجشنبه به همراه استاندار لرستان، نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسولان استان از پروژه سد “معشوره” در شهرستان کوهدشت بازدید کرد.

  سد “معشوره” استان لرستان مصوب سفر نخست هیات دولت یعنی حدود ۱۴ سال پیش است و قبل از آن نیز بارها در دولت‌های مختلف به‌عنوان یکی از مطالبات جدی مردم مطرح شده و وعده اجرا گرفته است.

اما آیا این بازدید صرفا به خاطر نشان دادن پروژه های دولتمردان در هفته ی دولت یا ادامه ی وعده های نمایندگان پیشین از امامی تا مبلغی است یا واقعا رئیس مجلس با خود کلید تازه ای آورده تا به راستی در قفل افتتاحش بچرخاند؟!
نزدیک به ۲۰ سال از عمر مردم کوهدشت پابه پای مژده های تصویب و ابلاغ و … این سد سپری شد و هنوز همان چند متر تونل ۲۰ سال پیش است که تکانی نخورده است.

البته این وعده ها کنار خروشانی رودخانه ی کشکان داده شد که حالا جز جنازه ی خشک پیچ پیچی از آن بر جای نمانده است.