ثبت نام ٢٢ کاندیدا در انتخابات هیات مدیره ی خانه ی مطبوعات

معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، گفت: ٢٢ نفر از اصحاب رسانه و مطبوعات استان جهت حضور در انتخابات هیات مدیره ی خانه ی مطبوعات استان، در سامانه ثبت نام کرده اند. به گزارش کشکان، ماشاالله امان الهی بهاروند با اعلام این خبر، گفت: پس از اتمام مراحل قانونی […]

معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، گفت: ٢٢ نفر از اصحاب رسانه و مطبوعات استان جهت حضور در انتخابات هیات مدیره ی خانه ی مطبوعات استان، در سامانه ثبت نام کرده اند.

به گزارش کشکان، ماشاالله امان الهی بهاروند با اعلام این خبر، گفت: پس از اتمام مراحل قانونی و تعیین شده ، ٢٢ نفر از اصحاب رسانه و مطبوعات استان جهت حضور در هیات مدیره ی خانه ی مطبوعات و نزدیک به از یکصد نفر نیز جهت شرکت در مجمع انتخاباتی استان، در سامانه ی مربوطه، ثبت نام کرده ند.

وی افزود: بر اساس اعلام معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این انتخابات ،فردا، چهارشنبه دهم خرداد ماه به صورت الکترونیک و همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: کلیه ی اقدامات صورت گرفته از جمله تغییراتی که در جدول زمانبندی انتخابات هیات مدیره ی خانه های مطبوعات انجام شد با هماهنگی معاونت مطبوعاتی وزارت و با هدف حضور پر رنگ اصحاب رسانه و مطبوعات شکل گرفت و امیداریم شاهد برگزاری یک انتخابات مفید و موثر در مسیر ارتقاء سطح کیفی نشریات استان باشیم.