خبرهای خوش وزارت ارشاد از مسکن و بیمه خبرنگاران

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رشد ۲ برابری تعداد خبرنگاران بیمه شده، گفت: تا قبل دولت سیزدهم حدود ۴ هزار خبرنگار بیمه بودند که اکنون این تعداد به بیش از ۸ هزار نفر رسیده است. سید محمد هاشمی در حاشیه تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت : […]

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رشد ۲ برابری تعداد خبرنگاران بیمه شده، گفت: تا قبل دولت سیزدهم حدود ۴ هزار خبرنگار بیمه بودند که اکنون این تعداد به بیش از ۸ هزار نفر رسیده است.

سید محمد هاشمی در حاشیه تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت : تلاش بسیار زیادی انجام شده که در قانون بودجه، تمهیدات خوبی برای حوزه فرهنگ صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بودجه از ۱.۲ درصد به ۲ درصد رسیده، ضمن اینکه یک درصد هزینه‌های شرکت‌های دولتی نیز باید صرف فرهنگ شود.
جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تقویت بنیه فرهنگی استان‌ها تاکید و تصریح کرد: در تلاش هستیم تخصیص این بودجه بهتر و عملیاتی شود.

هاشمی با اشاره به رشد ۲ برابری تعداد خبرنگاران بیمه شده، افزود: تا قبل دولت سیزدهم حدود ۴ میلیون خبرنگار بیمه بودند که اکنون این تعداد به بیش از ۸ هزار نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه موضوع مسکن هنرمندان نیز شروع شده، گفت: در مجموعه پرند کلنگ‌زنی چند واحد شروع شد که امید می‌رود در دیگر استان‌ها نیز توسعه یابد/ فارس