جای خالی خبرنگاران منتقد در نشست خبری گزینشی رئیس جهاد کشاورزی کوهدشت

با خبر شدیم در هفته جاری ریاست محترم جهاد کشاورزی کوهدشت و نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان با برخی از اصحاب رسانه کوهدشت نشست خبری صمیمی برگزار کرده‌اند، جلسه‌ای که بازتاب رسانه‌ای پیدا نکرد اما باعث رنجش اصحاب رسانه شد. ضمن احترام به همکاران حاضر در جلسه جهت، به استحضار ادارات‌ شهرستان کوهدشت […]

با خبر شدیم در هفته جاری ریاست محترم جهاد کشاورزی کوهدشت و نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان با برخی از اصحاب رسانه کوهدشت نشست خبری صمیمی برگزار کرده‌اند، جلسه‌ای که بازتاب رسانه‌ای پیدا نکرد اما باعث رنجش اصحاب رسانه شد. ضمن احترام به همکاران حاضر در جلسه جهت، به استحضار ادارات‌ شهرستان کوهدشت _به ویژه اداره جهاد کشاورزی_ نکته‌ای عرض می‌شود، امید است مورد توجه قرار گیرد.

به جز ارشاد اسلامی هیچ دستگاهی متولی خبرنگاران نیست و تایید یا رد صلاحیت خبرنگاران در جمهوری اسلامی بر عهده این وزارتخانه می‌باشد، از این رو هیچ مسئولی نمی‌تواند لیست خبرنگاران را کم و زیاد کند و در این‌باره  به‌دلخواه و سلیقه‌ای عمل کند.

معلوم نیست جناب عبدالهی ریاست محترم جهاد کشاورزی کوهدشت با چه توجیهی اسم خبرنگاران منتقد شهرستان را از لیست مدعوین حذف کرده است.
مدیران حق ندارند از بودجه بیت‌المال برای سلیقه‌ی شخصی استفاده کنید.

آقای عبدالهی و جناب نماینده ولی فقیه!

اگر از جیب مبارک برای برگزاری چنین جلسه و تجلیلی خرج می‌کردید که خرده‌ای نبود و می‌توانستید هر کس را که دوست دارید دعوت کنید، اما اگر به عنوان مسئول اداره و با هزینه آن نشست خبری برگزار می‌کنید، باید لیست خبرنگاران را از ارشاد بگیرید و مطابق آن عمل کنید.
چنین کاری غیرقانونی و ناعادلانه است.

گناه خبرنگاران منتقد این است که مطالبات مردم را از مدیران پی‌گیری می‌کنند. هم‌چنان که گناه مصدق ملی کردن نفت بود!/بلوطستان