گذشت خانواده معلم فقید بروجردی از قصاص

  اولیاء دم مقتول مرحوم محسن خشخاشی معلم فقید بروجردی با حضور در دفتر دادستان بروجرد، رضایت و گذشت خود از خون عزیزشان را اعلام کردند. یکشنبه دوم مردادماه ۱۴۰۱ اولیاء دم مقتول مرحوم محسن خشخاشی در اقدامی انسان‌دوستانه و بدون دریافت دیه، از حکم قصاص قاتل چشم‌پوشی کردند. این اقدام در دفتر سجاد بیرانوند […]

 


اولیاء دم مقتول مرحوم محسن خشخاشی معلم فقید بروجردی با حضور در دفتر دادستان بروجرد، رضایت و گذشت خود از خون عزیزشان را اعلام کردند.

یکشنبه دوم مردادماه ۱۴۰۱ اولیاء دم مقتول مرحوم محسن خشخاشی در اقدامی انسان‌دوستانه و بدون دریافت دیه، از حکم قصاص قاتل چشم‌پوشی کردند.

این اقدام در دفتر سجاد بیرانوند دادستان بروجرد و با حضور خانواده و وکیل خانواده شادروان خشخاشی، پدر و مادر جوان محکوم به قصاص، علی حسین سفری، مرتضی صداقت نژاد، آقای‌امیدی(از مسئولین زندان بروجرد)، حمیدزاده و فرهاد داودوندی برگزار گردید.

شایان ذکر است ساعت ۱۱ صبح اول آذر سال ۹۳، محسن خشخاشی ۴۳ ساله در حال تدریس درس فیزیک در دبیرستان پسرانه حافظی در خیابان ۴۵ متری بسیج شهرستان بروجرد بود که دانش‌آموز ۱۵ ساله وارد کلاس شد. دانش‌آموز نوجوان بدون هیچ حرفی به سمت نیمکتش حرکت کرد. معلم از او خواست به دلیل غیبت غیرموجه از دفتر نامه بیاورد که پسر نوجوان به طرفش حمله‌ور شد و با چاقویی که همراه داشت، ضرباتی به گردن و سینه معلم وارد کرد و گریخت. پیکر نیمه‌جان معلم به بیمارستان شهید چمران منتقل شد، اما تلاش پزشکان برای نجات جان او مؤثر واقع نشد و معلم فیزیک، جان خود را از دست داد.

هم‌زمان با این جنایت تلخ، متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این‌که یک ماه بعد از این جنایت، نوجوان متهم به قتل ـ که در جریان درگیری خیابانی بازداشت و در کانون اصلاح و تربیت تهران نگهداری می‌شد ـ شناسایی و برای تحقیقات به پلیس آگاهی استان لرستان منتقل شد. او در جریان تحقیقات به قتل آقا معلم اعتراف کرد و به قصاص متهم شده بود.

#پایگاه_خبری_کشکان