شهرداری آماده توافق با ارتش در خصوص حفظ پادگان ۰۷ است

شهردار خرم آباد از آمادگی کامل برای  توافق با ارتش در خصوص حفظ پادگان ۰۷ خبر داد. به گزارش کشکان، سعدی فتوحی با بیان اینکه با تخریب دیوار پادگان ۰۷ مخالف هستیم ، اظهار کرد:شهرداری آمادگی کامل جهت همکاری با ارتش برای حفظ پادگان ۰۷ دارد. وی بیان کرد: ارتش اگر زمین بخواهد شهرداری زمین […]

شهردار خرم آباد از آمادگی کامل برای  توافق با ارتش در خصوص حفظ پادگان ۰۷ خبر داد.

به گزارش کشکان، سعدی فتوحی با بیان اینکه با تخریب دیوار پادگان ۰۷ مخالف هستیم ، اظهار کرد:شهرداری آمادگی کامل جهت همکاری با ارتش برای حفظ پادگان ۰۷ دارد.

وی بیان کرد: ارتش اگر زمین بخواهد شهرداری زمین برای آنها تامین می‌کند. شهردار خرم آباد با بیان اینکه  ارتش نگذارد این ملک تکه تکه شود، تصریح کرد: در نشستی  با حضور استاندار  و امیر خوشکنار فرمانده لشکر ۸۴ پیاده لرستان  مقرر شد شهرداری با سرمایه گذاری که املاک پادگان ۰۷‌ به آن واگذار شده وارد مذاکره شود و مشکل را رفع کند اما  متاسفانه امروز شاهد تخریب  دیواره پادگان بودیم که بی توجه به تصمیمات آن نشست بود.

وی با بیان اینکه انتظار شهرداری این است ارتش از اقدام خود دست نگه دارد ، گفت : ما چند پیشنهاد برای تهاتر هستیم که اگر ارتش زمین بخواهد شهرداری زمین برای آنها تامین می‌کند.