استاندار لرستان:

خبرهای خوبی از  ۰۷ در راه است/ اتمام فرازبند سد معشوره تا قبل از بارندگی‌های خاص استان

  استاندار لرستان در خصوص آخرین وضعیت پادگان ۰۷ خرم‌آباد، گفت: برخی مشکلات حقوقی در این رابطه وجود دارد، در حال مذاکره هستیم و توافق‌های زیادی در حال انجام است،‌ با این حال به نظر می‌رسد طی ۱۰ روز آینده اقدام خوبی به نفع مردم در این زمینه صورت پذیرد. زیویار با اشاره به ۱۷۵ […]

 

استاندار لرستان در خصوص آخرین وضعیت پادگان ۰۷ خرم‌آباد، گفت: برخی مشکلات حقوقی در این رابطه وجود دارد، در حال مذاکره هستیم و توافق‌های زیادی در حال انجام است،‌ با این حال به نظر می‌رسد طی ۱۰ روز آینده اقدام خوبی به نفع مردم در این زمینه صورت پذیرد.

زیویار با اشاره به ۱۷۵ مصوبه اصلی سفر ریاست جمهوری به لرستان، اظهار کرد: اعتبار منحصربه‌فردی برای راه‌آهن لرستان از طرف هیات دولت در نظر گرفته شده که در آینده نزدیک اعلام خواهد شد، اعتباری که در طول تاریخ لرستان بی‌سابقه است.

استاندار لرستان گفت: مقرر شده که با قول وزارت نیرو و مجری کار، فرازبند سد معشوره تا قبل از شروع بارندگی‌های خاص استان تمام شود.

زیویار گفت: با تمام شدن عملیات فرازبند سد، پروژه از پیشرفت ۵ درصدی به ۲۵ درصد می‌رسد و این یک تغییر و حرکت روبه‌جلو است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پادگان ۰۷ خرم‌آباد گفت: برخی مشکلات حقوقی در این رابطه وجود دارد، در حال مذاکره هستیم و توافق‌های زیادی در حال انجام است،‌ با این حال به نظر می‌رسد طی ۱۰ روز آینده اقدام خوبی به نفع مردم در این زمینه صورت پذیرد.