به جای تمرکز بر پرداخت تسهیلات تسهیلات بانکی، باید به پایدار شدن اشتغال متقاضیان توجه کرد

دکتر حیدری در حاشیه جلسه شورای معاونین بهزیستی استان سهم برش ایجاد اشتغال توسط بهزیستی را موفقیت آمیز ارزیابی کرد و گفت از ۱۶۰۰ سهم ایجاد اشتغال در ۱۰ ماهه امسال موفق به ایجاد ۱۳۴۲ شغل جهت جامعه هدف بهزیستی شده ایم. به گزارش کشکان، جلسه شورای معاونین بهزیستی با حضور “دکتر اسداله حیدری” مدیرکل […]

unnamedfgh

دکتر حیدری در حاشیه جلسه شورای معاونین بهزیستی استان سهم برش ایجاد اشتغال توسط بهزیستی را موفقیت آمیز ارزیابی کرد و گفت از ۱۶۰۰ سهم ایجاد اشتغال در ۱۰ ماهه امسال موفق به ایجاد ۱۳۴۲ شغل جهت جامعه هدف بهزیستی شده ایم.

به گزارش کشکان، جلسه شورای معاونین بهزیستی با حضور “دکتر اسداله حیدری” مدیرکل و کلیه معاونین و مدیران ستادی به منظور بررسی و ارائه گزارش حوزه اشتغال تشکیل شد.

دکتر حیدری در ابتدای جلسه با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر ، از کلیه مدیران و کارکنان خواست به شاخص های ارزیابی و مستندسازی فعالیت های سازمانی توجه جدی کنند و نتایج کلیه فعالیت ها را به دفاتر و مراجع کشوری ارسال نمایند و جهت بهبود روند امورات جاری سازمان پیشنهادات راهبردی خود را به مدیریت اعلام کنند.

مدیرکل بهزیستی در ادامه افزود متاسفانه بسیاری از طرح های اشتغال زا پایدار نیست و مقطعی می باشد که باید کارشناسان تدابیر لازم در خصوص پایدار کردن اشتغال را مدنظر قرار دهند و نباید صرفاً  به پرداخت تسهیلات بانکی یا معرفی به کارفرما بسنده کنند بلکه راهکارهای علمی جهت پایدار کردن اشتغال را بیابند و عملی کنند.

وی در حاشیه این جلسه افزود: از سهمیه برش ۱۶۰۰ فرصت شغلی مصوب بهزیستی در ۱۰ ماهه اول امسال حدود ۱۳۴۲ شغل ایجاد شده و در میان ادارات بهزیستی استان ، شهرستان خرم آباد با ۱۰۲ درصد پیشرفت رتبه اول و بهزیستی کوهدشت با ۹۵ درصد رشد رتبه دوم را کسب کرده است.

حیدری با تبیین وضعیت اشتغال در سال جاری گفت: از آمار فوق ۶۲۷ شغل مربوط به معلولین، ۲۲۸ شغل حوزه حمایتی و ۲۳۵ شغل نیز به افراد بهبود یافته تعلق گرفته و ۲۵۲ سهم باقی مانده شامل متقاضیان کمیسیون ماده ۲۶ شده است.