مشکلات طرح انتقال آب «قمرود» در الیگودرز بررسی می‌شود

نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: مشکلات طرح انتقال آب «قمرود» با حضور مسئولان وزارت نیرو در شهرستان الیگودرز بررسی می‌شود. محمد خدا بخشی به پیگیری برای رفع مشکلات طرح قمرود در شهرستان الیگودرز اشاره کرد و اظهار داشت: امروز در وزارت نیرو برای بررسی رفع مشکلات طرح قمرود نشست کارشناسی برگزار و در این […]

۱۳۹۵۰۹۰۹۱۵۳۳۱۲۲۰۷۹۳۳۷۲۰۴

نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: مشکلات طرح انتقال آب «قمرود» با حضور مسئولان وزارت نیرو در شهرستان الیگودرز بررسی می‌شود.

محمد خدا بخشی به پیگیری برای رفع مشکلات طرح قمرود در شهرستان الیگودرز اشاره کرد و اظهار داشت: امروز در وزارت نیرو برای بررسی رفع مشکلات طرح قمرود نشست کارشناسی برگزار و در این جلسه به موضوعاتی مانند جبران خسارات طرح قمرود، توجه به روستاهای خسارت‌دیده مسیر انتقال و دریافت حقابه این شهرستان پرداخته شد.

وی طرح قمرود را  یکی از طرح‌های چالش‌برانگیز دهه‌های اخیر لرستان و شهرستان الیگودرز  دانست و افزود: اجرای این طرح  ملی برای انتقال آب الیگودرز به شهرهای مرکزی بوده که متأسفانه سبب بروز مشکلات بسیاری برای شهرستان الیگودرز شده است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس با اشاره به تأثیرات منفی اجرای این طرح در شهرستان الیگودرز عنوان کرد: در رابطه با انتقال آب بحث نداریم اما بر اساس قانون در انتقال آب لازم است منافع مبدأ انتقال مدنظر قرار گیرد.

وی بابیان اینکه مقررشده مسئولان وزارت نیرو برای بازدید از وضعیت موجود به شهرستان الیگودرز سفر کنند، بیان کرد: بحث قمرود به عنوان خواسته و مطالبه جدی مردم پیگیری می‌شود.