حل مشکلات اقتصادی، اولویت مجلس دهم/ فراکسیون های امید و اصولگرایان تعامل داشته باشند

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که دو فراکسیون امید و فراگیر اصولگرایان در مجلس دهم فعال خواهند بود اظهار امیدواری کرد این دو فراکسیون با هم تعامل مناسبی داشته باشند. الهیار ملکشاهی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، مهم ترین اولویت مجلس دهم را حل مشکل اقتصادی […]

ملکشاهی۲

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که دو فراکسیون امید و فراگیر اصولگرایان در مجلس دهم فعال خواهند بود اظهار امیدواری کرد این دو فراکسیون با هم تعامل مناسبی داشته باشند.

الهیار ملکشاهی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، مهم ترین اولویت مجلس دهم را حل مشکل اقتصادی و معیشتی مردم دانست و تاکید کرد: امروز مردم ما با مشکلات اقتصادی زیادی رو به رو هستند و برخی نیز از نظر معیشتی زیر خط فقر هستند.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که بسیاری از پروژه های اقتصادی و تولیدی به لحاظ عدم مدیریت یا نداشتن سرمایه در گردش تعطیل هستند، اظهار داشت: اشتغال جوانان یکی از معضلات مهمی است که از گذشته وجود داشته است، ما هم اکنون جمعیت زیادی از تحصیل کردگان را داریم که به دنبال معیشت هستند ولی با مشکلات زیادی رو به رو هستند.
ملکشاهی با تاکید بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشته اند باید اجرایی شود. این موضوع می تواند در برخی از استان ها زودتر به نتیجه برسد.

**فراکسیون های امید و فراگیر اصولگرایان در مجلس دهم تشکیل می شود
منتخب مردم کوهدشت در مجلس دهم با تاکید بر این که فراکسیون های مختلفی در مجلس دهم تشکیل می شود، اظهار داشت: دو فراکسیون اصلی امید و فراگیر اصولگرایان در مجلس آینده تشکیل می شود و بقیه فراکسیون ها فرعی خواهند بود، البته ممکن است فراکسیون سومی نیز برای مستقلان تشکیل شود.