مدیر كل آموزش و پرورش لرستان خبر داد: اولین مرحله از سرانه مدارس لرستان به حساب مدارس واریز شد

    مدیر كل آموزش و پرورش لرستان گفت: باپیگیری های صورت گرفته علاوه بر واریز مرحله اول سرانه مدارس،سرانه غذای مدارس شبانه روزی استان نیز به حسابهای مربوطه واریز شده است. مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: با پیگیریهای صورت گرفته علاوه بر واریز مرحله اول سرانه مدارس، سرانه غذای مدارس شبانه روزی […]

104254

 

 

مدیر كل آموزش و پرورش لرستان گفت: باپیگیری های صورت گرفته علاوه بر واریز مرحله اول سرانه مدارس،سرانه غذای مدارس شبانه روزی استان نیز به حسابهای مربوطه واریز شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: با پیگیریهای صورت گرفته علاوه بر واریز مرحله اول سرانه مدارس، سرانه غذای مدارس شبانه روزی استان نیز به حسابهای مربوطه واریز شداست.

به گزارش لکنا، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اعلام این خبر اظهار داشت: با پیگیریهای صورت گرفته علاوه بر واریز مرحله اول سرانه مدارس، سرانه غذای مدارس شبانه روزی استان نیز به حسابهای مربوطه واریز شد.

سید حجت اله کلانتری در ادامه افزود: با واریزی اولین مرحله از سرانه مدارس استان امیدواریم مدیران مدارس با آمادگی بیشتری به استقبال ماه مهر، بهار تعلیم و تربیت بروند.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: در خصوص ساماندهی نیروی انسانی با مناطق و شهرستان‎‌ها قراردادهایی عقد شده و وضعیت نیروی انسانی باید تا هفته اول شهریور ماه مشخص شود.
کلانتری اضافه کرد: برای آماده سازی فضا و تجهیزات هماهنگی لازم بین اداره کل و مناطق به وجود آمده تا نسبت به تعمیرات جزیی اقدام شود.
وی گفت: البته در طرح هجرت بخشی از فضا‌ها توسط دانش‎آموزان آماده شده و یا در حال انجام است و بخش دیگری از آن توسط ادارات پشتیبانی و تدارکات این مهم تأمین اعتبار خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: علی‎رغم این‎که هنوز اعتبارات ابلاغ نشده اما کار تعمیرات در حال انجام است.