سردار طلایی: مزیت قالیباف، کارنامه درخشان اوست

سردار طلایی در گفتگو با انتخاب ضمن تاکید بر اهمیت کمیت و کیفیت حضور مردم در عرصه انتخابات گفت: کیفیت، مربوط به میزان مشارکت مردم است و کمیت به حسن انتخاب بر می گردد.طلایی درخصوص مشارکت مردم در انتخابات گفت: “در واقع مفهوم انتخابات مشارکت است. مردم به صحنه می آیند و رای می دهند […]

0076
سردار طلایی در گفتگو با انتخاب ضمن تاکید بر اهمیت کمیت و کیفیت حضور مردم در عرصه انتخابات گفت: کیفیت، مربوط به میزان مشارکت مردم است و کمیت به حسن انتخاب بر می گردد.طلایی درخصوص مشارکت مردم در انتخابات گفت: “در واقع مفهوم انتخابات مشارکت است. مردم به صحنه می آیند و رای می دهند و عملا برای همکاری با دولت  آینده اعلام حضور می کنند. اگر کلمه انتخابات واکاوی شود، مفاهیم مختلفی دارد. از جمله اعلام آمادگی برای همکاری از سوی مردم با رئیس جمهور منتخب برای آبادانی کشور. بحث دیگر که مورد اهمیت است کیفیت و کمیت مشارکت مردم می باشد. کیفیت، مربوط به میزان مشارکت مردم است و کمیت به حسن انتخاب بر می گردد. اهمیت جامعه فرهنگ در مشارکت، در اطلاع رسانی به مردم است تا انتخابشان در جهت اعتلای کشور باشد.”

وی همچنین در مورد اهالی فرهنگ ، نقش آنها در آگاهی دادن به اقشار مختلف و تاثیر گذاری بر حضور گسترده در انتخابات گفت: “باورم بر این است که وجه معنوی شرکت در انتخابات یک تکلیف است. این حق مردم است که کسی را انتخاب کنند که توان خدمت رسانی به آن ها را داشته باشد. کشور نیازمند انتخاب فرد صالح و توانا است. مزیت دکتر قالیباف، کارنامه درخشان ایشان در همه مسئولیت ها بخصوص در نیروی انتظامی و شهرداری تهران است. ایشان کارامدی دین را در جامعه به اثبات می رساند. همچنین دارای برنامه برای همه اقشار جامعه، از جمله جامعه هنرمندان هستند.  علاوه بر این توان اجرایی بالایی دارند و قانون گرا و اخلاق گرا و پایبند به ارزش ها می باشند. امیدواریم در صورت انتخاب شدن ایشان، کارهای دولت به گونه ای پیش رود که پس از اتمام دوره ریاست جمهوری، مردم احساس ناراحتی کنند و اینطور نباشد که انتظار پایان دوره را بکشند. هنرمندان در انتخابات نقش مهمی دارند. چراکه هنرمندان چراغ روشنایی افراد برای نجات از تاریکی هستند. رسالت جامعه هنری این است که با آگاهی دادن به اقشار مردم به کیفیت و کمیت انتخابات کمک کنند.”