اللهیار ملکشاهی: مردم استان به شدت علاقمند دیدار مقام معظم رهبری هستند

آخرین دیدار رهبر فرزانه به لرستان 21 سال پیش بود و امروز مردم سرزمین لاله‎خیز لرستان تشنه حضور رهبر فرزانه انقلاب هستند. به گزارش ایسنا، مردم این دیار مردمی ولایتمدار و پیرو ولایت هستند و برای دیدار با رهبر فرزانه انقلاب لحظه شماری می‌کنند و این درحالیست که رهبر معظم انقلاب 30 مرداد سال 70 […]

126354_158

آخرین دیدار رهبر فرزانه به لرستان 21 سال پیش بود و امروز مردم سرزمین لاله‎خیز لرستان تشنه حضور رهبر فرزانه انقلاب هستند.

به گزارش ایسنا، مردم این دیار مردمی ولایتمدار و پیرو ولایت هستند و برای دیدار با رهبر فرزانه انقلاب لحظه شماری می‌کنند و این درحالیست که رهبر معظم انقلاب 30 مرداد سال 70 به خرم‎آباد تشریف آوردند و امروز بعد از 21 سال مردم استان منتظر حضور ایشان به سرزمین لاله‎خیز لرستان هستند.

حضور رهبر فرزانه انقلاب برای مردم استان اثرات مثبت روحی وروانی را به دنبال خواهد داشت

یک شهروند لرستانی به خبرنگار ایسنا، گفت: سفر مقام معظم رهبری به عنوان بالاترین مقام مسوول کشور به لرستان برکات فراوانی برای استان به دنبال خواهد داشت.

علی نامداریان با بیان این‌که بیش از 20 سال از سفر رهبر فرزانه انقلاب به لرستان می‎گذرد، ادامه داد: حضور ایشان برای مردم استان اثرات مثبت روحی و روانی خواهد داشت و از سوی دیگر منجر به تقویت رابطه بین مردم و مسئولین می‎شود.

وی ادامه داد: این حضور باعث می‎شود که ایشان و مسئولین عالی رتبه نظام از نزدیک مشکلات و محرومیت‎های استان را لمس کنند.

مردم لرستان علاقمند حضور رهبرشان در استان هستند

یکی دیگر از شهروندان لرستانی افزود: مردم لرستان بعد از بیش از 20 سال علاقمند میزبانی رهبر فرزانه انقلاب هستند.

میلاد بیرانوند با بیان این‌که قطعا سفر معظم‎له به لرستان باعث پیشرفت این استان می‎شود، گفت: رهبر فرزانه انقلاب با حضورشان در استان مشکلات و مسائل مردم را از نزدیک مشاهده و به حرف مردم گوش می‎دهند.

وی با تاکید براین‌که حضور رهبر معظم انقلاب در لرستان از نظر روحی و معنوی برای مردم استان تسکین بخش است، گفت: مردم لرستان همیشه گوش به فرمان رهبری بوده و هستند و مصداق این مدعا حضور ولایی مردم لرستان در جریان انقلاب و 8 سال دفاع مقدس و حوادث رخ داده در چند سال اخیر است.

سفر مقام معظم رهبری گره‎گشای بسیاری از مشکلات و محرومیت‎های استان است

ایرج عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، افزود: مجمع نمایندگان، مسوولین استانی و مردم، طالب و مشتاق حضور رهبر فرزانه انقلاب در استان هستند.

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس با بیان این‌که سال‏‎های سال است که از سفر ایشان به لرستان می‎گذرد، ادامه داد: اگر این سفر محقق شود و معظم‎له موافقت کنند این مهم تجدید پیمانی با آرمان‎های امام خمینی(ره) و انقلاب خواهد بود.

وی افزود: سفر مقام معظم رهبری به لرستان می‎تواند گره‎گشای بسیاری از مشکلات و محرومیت‎های این استان باشد و حضور ایشان منجر به تجدید قوا و تزریق نیرو بر پیکره استان خواهد شد.

حضور رهبر برای مردم لرستان آرام‎بخش است

الهیار ملکشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، افزود: مدت زمان طولانی است که از سفر رهبر معظم انقلاب به لرستان گذشته است و مردم استان به شدت علاقمند دیدار معظم‎له هستند.

وی با بیان این‌که حضور ایشان برای مردم استان آرام‎بخش است، اظهار کرد: این مهم خواست مردم و مسوولین استان است و چنانچه معظم‎له در این استان حضور یابند قطعاً مایه برکت و بررسی مصوبات سفرهای هیأت دولت به استان خواهد شد.

با حضور رهبر در استان بسیاری از مشکلات لرستان تعیین تکلیف می‎شود

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر مقام معظم رهبری می‎تواند برکات زیادی برای استان به دنبال داشته باشد.

توکلی با بیان این‌که معظم‌‏له به استان‏‌های کرمانشاه، کردستان، خراسان شمالی و… تشریف بردند و مردم این استان‎ها نقاط ضعف و مطالبات خود را با ایشان در میان گذاشتند تا این موضوعات تعیین تکلیف شوند، افزود: پیگیر هستیم تا مقدمات سفر مقام معظم رهبری به استان را فراهم سازیم.

وی تصریح کرد: اگر ایشان به لرستان تشریف بیاورند بسیاری از مسائل استان قابل حل خواهد بود، چراکه با حضور ایشان مسوولان رده بالای مملکت نیز حضور خواهند یافت و ما می‎توانیم مشکلات استان را به ایشان منعکس کنیم.

تشریف‎فرمایی مقام معظم رهبری به استان‎ها برکات ویژه‎ای دارد

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: تشریف‎فرمایی مقام معظم رهبری به استان‎ها از برکات ویژه‎ای برخوردار است.

حسن شریعت‎نژاد با بیان این‌که بیش از 20 سال است که ایشان به لرستان تشریف نیاوردند، اظهار کرد: مردم و مسوولان لرستان علاقه‎مندند و از حضور معظم‎له در استان استقبال می‏‌کنند البته در سال‎های گذشته برخی از مسوولان از جمله نماینده ولی فقیه در استان این مهم را پیگیری کردند.

وی گفت: به نظر می‎رسد که رهبر فرزانه انقلاب به همه استان‎ها سرکشی و بازدید می‎کنند و قطعاً به استان لرستان نیز خواهند آمد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان یادآور شد: مردم لرستان علاقه‎مند به حضور رهبر در استان هستند و قطعاً حضور ایشان برکات و ثمرات زیادی برای مردم لرستان به دنبال خواهد داشت.

حضور رهبر فرزانه انقلاب، به لرستان حیات دوباره می‎بخشد

معاون فرهنگی دانشگاه لرستان به خبرنگار ایسنا منطقه لرستان گفت: سرزمین لرستان به‎مانند یک زمین تشنه، نیازمند رهنمودهای حیات‎گونه و حیات‎بخش رهبر فرزانه انقلاب است.

حجت‎الاسلام خدایی با بیان این‌که حضور رهبر فرزانه انقلاب، به لرستان حیات دوباره می‎بخشد و می‎تواند منشأ برکات زیادی شود، اظهار کرد: نخبگان و اهالی معرفت باید بکوشند و بجوشند که مقدمات سفر مقام معظم رهبری را فراهم و مسوولان عالی‎رتبه استان و نمایندگان مردم در مجلس تلاش کنند تا این سفر هر چه سریع‎تر اتفاق بیفتد و ما شاهد برکات و خیرات حضور رهبر روشن، دانشمند، حکیم و فرزانه در استان باشیم.

وی تلطیف فضای فرهنگی جامعه لرستان، تسکین فقدان‎ها و کمبودهای اقتصادی و اجتماعی استان، تحریک الهام‎بخش مسوولین جهت خدمتگزاری بهتر و بیشتر به مردم، ریزش برکات و نعمات الهی و حل معضلات اقتصادی را از جمله برکات و خیرات حضور رهبر فرزانه انقلاب در استان برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور سکان‎دار انقلاب در استان می‎تواند خدمات‎رسانی را تقویت و افق‎های تازه‎تری برای مردم بگشاید.

معاون فرهنگی دانشگاه لرستان تصریح کرد: حضور رهبر فرزانه انقلاب که زندگی خود را در راه خدا و پیشبرد اهداف انبیای الهی صرف کرده و جانباز انقلاب است می‎تواند منشأ الطاف معنوی و مادی برای مردم استان باشد.

وی با بیان این مطلب که سبک زندگی مردم استان نیازمند بازبینی، بازکاوی و اصلاح است، خاطرنشان کرد: حضور ایشان می‎تواند منجر به اصلاح بخش‎های ملموس سبک زندگی شود و ما را به تعالی برساند.

اقشار مختلف لرستان تشنه دیدار رهبری هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: در دیدارهایی که با اقشار مختلف جامعه اعم از نوجوانان وجوانان، اساتید، دانشجویان، مسئولین و خانواده‎های معظم شهدا داریم آنها دیدار با مقام معظم رهبری را مطرح می‎کنند و منتظر حضور معظم‎له در استان هستند.

حجت‎الاسلام سیداحمد میرعمادی با بیان این‌که مردم ولایت مدار لرستان همگی در یک دسته و پیرو ولایت هستند، ادامه داد: درخواست‎ها و طومارهای متعددی از گروه‎های مختلف مردمی دریافت شده که آنان تشنه حضور رهبری در استان هستند.

امام جمعه خرم‎آباد گفت: در این راستا طومارها و نامه‎‏هایی را برای دفتر معظم‎له ارسال و اعلام کردیم که مردم لرستان چشم انتظار و تشنه حضور رهبر معظم انقلاب در استان هستند.

گزارش: آزیتا یوسفیان