پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی استان لرستان در عزای سالار شهیدان اسلام

به گزارش کشکان، دکتر حیدری در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و عزای حسینی را به مسلمانان جهان، هم استانی ها و همکاران بهزیستی تسلیت گفتند. متن پیام بدین شرح است: السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع) بی شک ماه محرم، ماه بزرگترین حماسه تاریخ شیعه و نهضت اسلامی است . ماه تقابل و قیام […]

به گزارش کشکان، دکتر حیدری در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و عزای حسینی را به مسلمانان جهان، هم استانی ها و همکاران بهزیستی تسلیت گفتند.
متن پیام بدین شرح است:

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)

بی شک ماه محرم، ماه بزرگترین حماسه تاریخ شیعه و نهضت اسلامی است . ماه تقابل و قیام کل دنیای اسلام بر علیه کفر و باطل است.
حماسه کربلا، حقیقت ایثار، آزادیخواهی و پایداری دین اسلام ناب محمدی (ص) را در کهکشان عشق و ارادت الهی به تصویر کشید و تمامی وجدانهای بیدار بشری در مقابلش سر تعظیم فرود آورده و به ستایش اش مشغول شدند.
یقینا” یادمان تاسوعا و عاشورا بر قلب و روح همه ی ما حاکم شده است که هر بار شاهد شکوه و عظمت دو چندان برگزاری مراسم عزاداری سیدشهیدان وآزادگان عالم اسلام هستیم.
اینک ضمن یادآوری رشادتها و مظلومیت خاندان اطهر پیامبر (ص) ، ایام پرفضیلت سوگواری سلطان عشق، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان را به کلیه مسلمانان جهان، هم استانیهای عزیز و بالاخص همکاران سخت کوش بهزیستی استان لرستان تسلیت و تعزیت عرض می کنم.
امید است با تعمیق آموزه های والای نهضت حسینی و ترویج ارزشهای مقدس اسلامی و اخلاقی در سایه حق تعالی دنیایی عاری از ظلم و سرشار از عدالت و مهرورزی داشته باشیم.

دکتر اسداله حیدری
مدیر کل بهزیستی استان لرستان