۲۱ هزار دانش آموز لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به آغاز اعزام دانش آموزان دوره دوم متوسطه به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور گفت : ۲۱هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور اعزام می شوند . دکتر گودرز کریمی فر افزود : این دانش آموزان از ۱۰مهر ماه سال جاری تا ۸ اردیبهشت سال ۹۶در […]

photo_2016-10-04_10-05-42

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به آغاز اعزام دانش آموزان دوره دوم متوسطه به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور گفت : ۲۱هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور اعزام می شوند . دکتر گودرز کریمی فر افزود : این دانش آموزان از ۱۰مهر ماه سال جاری تا ۸ اردیبهشت سال ۹۶در قالب ۳۶۹ اردو اعزام خواهند شد.

به گزارش کشکان، وی  اردوهای راهیان نور را فرصتی  مناسب برای پیوند نسل های مختلف انقلاب برشمرد و افزود:  انتقال فرهنگ ایثار جهاد،شهادت،  تقویت روحیه  انقلابی و انتقال آرمان های رزمندگان انقلاب اسلامی در ۸سال دفاع مقدس از جمله اهداف این اردوهاست.

کریمی فر به تاثیر فوق العاده این اردوها در دانش آموزان اشاره کرد و افزود : اردوی راهیان نور به دلیل خلوصی که در رزمندگان وجود داشت،بیشترین تاثیر اخلاقی ،معرفتی و تربیتی را به دنبال داردو از این اردوها می توان به عنوان ماندگارترین و تاثیر گزارترین فعالیت آموزشی و پرورشی  یاد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه به تعامل مثبت و اثر بخش آموزش و پرورش و سپاه اشاره کرد و افزود: در سایه این وحدت، همدلی و هم افزایی سال گذشته آموزش و پرورش لرستان به عنو ان خادم برترکشور در اردوی راهیان نور معرفی شد.

کریمی فر در ادامه تاکید کرد: این اردوها در قالب ۳روز پیش بینی شده و در این ۳روز دانش آموزان ضمن بازدید از مناطق عملیاتی از دوره های  آموزشی و معرفتی و روایان هشت سال دفاع مقدس استفاده خواهند کرد.