اصلاح‌طلبان با یکدیگر رقابت‌ نکنند رأی می‌آورند

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام و عضو عالی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور گفت: ۶۵ تا ۷۰‌درصد رأی مردم به طیف اصلاحات است به شرطی که بین اصلاح‌طلبان رقابت نشود و موانعی مانند تاییدصلاحیت نداشته باشند. به گزارش ایسنا، هادی خامنه‌ای در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه مازندران خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان به کوشش خود ادامه […]

farhangnews_127874-361867-1432527943

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام و عضو عالی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور گفت: ۶۵ تا ۷۰‌درصد رأی مردم به طیف اصلاحات است به شرطی که بین اصلاح‌طلبان رقابت نشود و موانعی مانند تاییدصلاحیت نداشته باشند.

به گزارش ایسنا، هادی خامنه‌ای در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه مازندران خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان به کوشش خود ادامه می‌دهند و اگر جایی مانع شدند آن‌ها تلاش خود را خواهند داشت.  وی تاکید کرد: وقتی طیف اصلاحات در چارچوب شورای فرهنگی خود عمل کنند از روی‌کارآمدن افراطی‌ها در مجلس جلوگیری خواهد شد.  وی در بخش دیگری از سخنانش موضوع حصر را بی‌قانونی تلقی کرد و گفت: اگر بر قانون و قانونگرایی در کشور تاکید شود و ملاک عمل قانون باشد این مشکلات به‌وجود نمی‌آید و بسیاری از مشکلات کشور زمینه فرهنگی دارد.