نه بزرگ به بی اخلاقی انتخاباتی

  ✍ میثم ابراهیمی/ کشکان بسم الله الرحمن الرحیم [وَیل‌ٌ لِکُل‌ِّ هُمَزَهٍ لُمَزَهٍ وای بر هر عیبجوی هرزه زبان] ضمن سلام و ارادت خدمت مردم شریف کوهدشت هیچکدام از کانال های منتسب به کاندیداهای مجلس اخلاق مداری را در ادبیات و گفتارشان رعایت نمی‌کنند و هرکدام دیگری را به این اتهام تخریب می‌کنند. پایه ی […]

 

✍ میثم ابراهیمی/ کشکان

بسم الله الرحمن الرحیم
[وَیل‌ٌ لِکُل‌ِّ هُمَزَهٍ لُمَزَهٍ
وای بر هر عیبجوی هرزه زبان]

ضمن سلام و ارادت خدمت مردم شریف کوهدشت

هیچکدام از کانال های منتسب به کاندیداهای مجلس اخلاق مداری را در ادبیات و گفتارشان رعایت نمی‌کنند و هرکدام دیگری را به این اتهام تخریب می‌کنند.
پایه ی اصلی رقابت انتخاباتی رعایت اخلاق، صداقت و رعایت حقوق شهروندی ست.

درویش که اخلاق الهی دارد
در ملک وجود پادشاهی دارد

کاندیدی که در کانال منتسب به او انواع و اقسام تهمت ها زده می‌شود و با کلمات سخیف دیگران را خطاب قرار داده و به تخریب رقبا می‌پردازد چه بار اخلاقی برای شهر خواهد داشت!!

جوان های سیاست زده و کنارافتاده از گود انتخابات را با این ادبیات دورتر می‌کنید و شطرنج سیاسی شهر را خالی از رجال.

در سکوت نیوزهای اصیل شهرستان کانال هایی مثل قارچ در حال رشد هستند که صرفا ترویج بددهنی، دروغ پراکنی و اتهام زنی هستند.

ذهن و قلم های آگاه و بیدار این دیار باید دست به کار شوند و با وجدانی بیدار در این برهه ی حساس به نجات شهر بیایند که در باتلاق به وجود آمده توسط کانال های جعلی و دوزاری منش و ذات اصیل عشایری ما نابود نشود.

“شهر هرت، کلیدواژه ی بعضی آقایان” شده است. برای مخاطب قراردادن کوهدشت، شاید خبر ندارد که اینجا ترهان است، سرزمین میان رودان[سیمره و کشکان]

گهواره ی تاریخ با میرملاس و کلماکره، سرخ دم لکی و لری، دیار همیان و خلیف.
یکی از کهن ترین زیستگاه های انسان.

حمدالله مستوفی در کتابش تاریخ گزیده، از کوهدشت و طرحان نام برده که قرن‌ها قبل از ورود عرب‌ها از بین رفته بودند وی در این زمینه می‌نویسد:
«کوزشت شهری بزرگ بوده و اکنون خراب شده‌است»

این دیار جایگاه بزرگانی بوده است که نام و نشان آنها چون نگینی بر انگشتری ادبیات و تاریخ لرستان درخشیده است. هنوز قحط الرجال نشده است که دیگران بیایند و ما را شهر هرت بخوانند.

با این تاریخ و مردم خوب صحبت کنید که فراموشکار نیستند، این دو روز انتخابات می‌گذرد، این مردم نجیب و شریف را نرنجانیم که عقوبت آن دامنگیرمان خواهد شد.

ما با هر پیشینه ی مذهبی، سیاسی و قومی و قبیله ای از تبار کوهدشت هستیم و هرگز این بی اخلاقی ها را بر نمی‌تابیم.

از اصحاب رسانه و قلم داران اصیل این دیار خواهش می‌کنم به فریاد ادب و ادبیات شهر برسید و قلم به دست بگیرید و با بی اخلاقی بجنگید.