استاندار لرستان در حاشيه ي ديدار با طالب نعمت پور: دنبال بحث اشتغال و سرمایه‌گذاری در لرستان هستم

  به گزارش فارس، هوشنگ بازوند صبح امروز در حاشیه مراسم دیدار با طالب نعمت‌پور در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد، گفت: در جلسه ای با فرمانداران شهرستان‌های خرم‌آباد، وضعیت عمومی شهرستان‌ها را پیگیری کرده‌ایم و به دنبال بحث اشتغال و سرمایه‌گذاری در این شهرستان‌ها هستیم. بازوند یادآور شد: در این جلسه نیز پروژه‌های نیمه کاره […]

IMG20321136

 

به گزارش فارس، هوشنگ بازوند صبح امروز در حاشیه مراسم دیدار با طالب نعمت‌پور در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد، گفت: در جلسه ای با فرمانداران شهرستان‌های خرم‌آباد، وضعیت عمومی شهرستان‌ها را پیگیری کرده‌ایم و به دنبال بحث اشتغال و سرمایه‌گذاری در این شهرستان‌ها هستیم.

بازوند یادآور شد: در این جلسه نیز پروژه‌های نیمه کاره صنعتی را که تعطیل شده‌اند مورد بررسی قرار داده‌ایم.

استاندار لرستان عنوان کرد: با مدیران استانی در حال بررسی و صحبت در زمینه بحث اشتغال در این استان هستیم، زیرا اگر بخواهیم اشتغال را یک اولویت در این استان بدانیم، نباید پروازهای نامنظمی را در فرودگاه خرم‌آباد شاهد باشیم.

بازوند تصریح کرد: یکی از خواسته‌های کوچک سرمایه‌گذاران که بخواهند در این استان سرمایه‌گذاری کنند، حداقل یک پرواز در روز است که این مستلزم یک زمان است تا بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

این مسئول اضافه کرد: اشتغال و سرمایه‌گذاری از اولویت‌های مهم کاری مدیریت ارشد لرستان است.

وی توسعه عمرانی لرستان را یکی دیگر از اولویت‌های خود عنوان کرد و گفت:‌ در بازدیدی که از فرودگاه خرم‌آباد داشتم این فرودگاه هیچ مشکلی ندارد اما برای بعضی از هواپیماهای بزرگ باید یک باند دیگر احداث شود که همزمان می‌توانیم هم پرواز داشته باشیم و هم آن باند جدید را احداث کنیم.

بازوند خاطرنشان کرد: در دیدار با مدیریت فرودگاه به این نتیجه رسیده‌ایم که مدیریت اجرای این باند را استانداری انجام دهد تا زودتر بتوانیم آن را به پایان برسانیم. می‌توانیم طی یک سال آینده این مشکل را در لرستان حل کنیم

استاندار لرستان در همه رسانه‌ها خواست زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در لرستان ایجاد کنند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: وضعیت منابع دولتی ما مناسب نیست و نمی‌توانیم ادعا کنیم که توسط دولت توسعه یابد و باید بخش خصوصی به میدان بیاید.