فرمانده سپاه کوهدشت در گفتگوی ویژه خبری شبکه لرستان:

بسیج همواره خستگی ناپذیر است/جمهوری اسلامی ایران هر زمان به اقتدارش افزوده می شود

سرهنگ کرم کونانی به مناسبت هفته بسیج سخنران گفت وگوی ویژه خبری امروز شبکه لرستان با موضوع کارکرد های بسیج بود.

به گزارش کشکان، فرمانده سپاه کوهدشت به مناسبت هفته بسیج سخنران گفت وگوی ویژه خبری امروز شبکه لرستان با موضوع کارکرد های بسیج بود.

 

سرهنگ پاسدار کرم کونانی فرمانده سپاه کوهدشت با بیان تسلیت ایام سوگواری شهادت فاطمه زهرا(س) افزود: یاد شهدای مظلوم غزه را گرامی می‌داریم.

وی افزود: رهبری معظم انقلاب فرمودند که (( بسیج، مجموعه‌ایست که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت جمع شده‌اند)).

 

کونانی با بیان جمهوری اسلامی ایران هر زمان به اقتدارش افزوده می شود و دشمنان هر لحظه ضعیف تر می شوند گفت : امام راحل در سال ۱۳۵۸، فرمان تاریخی تاسیس بسیج ۲۰میلیونی را صادر فرمودند؛ بسیج با معنویت و روحیه جهادی که دارد در دوران دفاع مقدس، خود را نشان داده است؛ ما در کوهدشت قریب به ۴۵۰ شهید والامقام داریم که بسیاری از این شهدای گرانقدر از نیروی بسیج بودند.

 

وی ادامه داد : بسیج در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی و… حضوری فعال داشته و در مسیر انقلاب اسلامی خدمت رسانی مطلوبی از خود نشان داده است.

 

فرمانده سپاه کوهدشت بسیج را یک افق بلند به آینده دار دانست و افزود: بسیج همواره خستگی ناپذیر است، تاریخچه بسیج پر از خدمت به مردم می باشد و این به دلیل این است که پشتیبان بسیج خود مردم بوده است‌؛ بسیج در تمام اقشار جامعه، بدون هیچ انتظاری وجود دارد.

 

کونانی با بیان خدمات ارزشمند این شجره طیبه در کوهدشت گفت : بسیج در عرصه سازندگی، اشتغال، مبارزه با آسیب های اجتماعی،هر پایگاه مقاومت دارای گروه جهادی است که هر زمان مشکلی پیش بیاید، در خدمت به جامعه وارد میدان می شوند، در مسئله سیل، زلزله و کرونا این بسیجیان و گروه های جهادی  از همدلی و خدمت رسانی را داشتند و ۱۲۰ منزل محروم توسط بسیج سازندگی شهرستان کوهدشت احداث شده است و در این راستا منازلی نیز بازسازی شده اند.

 

وی در ادامه گفت: احداث خانه عالم، خانه بهداشت، مدرسه، مسجد و … در مناطق محروم و روستایی از دیگر خدمات گروه های جهادی است؛ در مناطق درب گنبد، طرهان و کوهنانی به میزان ۵ کیلومتر کانال آب‌بر داشته ایم.

 

فرمانده سپاه کوهدشت: با تشکر از شبکه بهداشت و بسیج جامعه پزشکی در ارائه خدمات رایگان بی شماری به مناطق محروم کوهدشت از جمله کوهدشت شمالی، وزکور، رودبار و…داشته اند، که متشکل از متخصصین حوزه بهداشت و درمان بوده است.

 

کونانی گفت : کوهدشت جز ۳۱ شهرستان محروم کشور است که جا دارد دولت توجه ویژه ای به این شهرستان داشته باشد، به لحاظ صنعت و زیرساختی ضعیف هستیم و جوانان غیور و جویای کاری داریم که همواره همراه انقلاب هستند.

 

فرمانده سپاه کوهدشت افزود: بسیج سازندگی کوهدشت جهت اشتغالزایی جوانان، با همکاری برخی از دستگاه‌های شهرستان همچون مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ضمن آموزش و کسب تخصص کار برای این جوانان، تسهیلات اشتغالزایی را پرداخت نمودیم؛ برای نمونه یکی از جوانان کوهدشت به نام آقای قبادی یک کارگاهی را راه‌اندازی نموده است که امروز شاهد هستیم برای بیش از۲۰ نفر اشتغالزایی شده است.

 

وی ادامه داد: بسیج شهرستان در ایام کرونا خدمات خوبی به مردم داشت، ما در این ایام ۳۰هزار بسته معیشتی و لوازم تحریر را توزیع کردیم؛ هم چنینی اخیرا مهیا نمودن ۹۰کمک جهیزیه در حال پیگیری هستیم که تحویل نوعروسان خواهیم داد.

 

کونانی گفت : در ایام هفته بسیج امسال قریب به ۴۰ برنامه را در سطح شهرستان داشتیم که برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان، افتتاح خانه محروم،همایش پیاده روی خانوادگی و… از جمله این موارد است.

 

فرمانده سپاه کوهدشت در پایان با اشاره به فرهنگ و تفکر بسیجی اظهار داشت بسیج و سپاه هدفشان خدمت خالصانه،صادقانه و دلسوزانه به مردم نظام و انقلاب بوده و همانطور که در طور این ۴۵ سال نشان داده شده و شهیدان عجمیان و علی وری جلوه درخشان تفکر بسیجی و جانفشانی برای امنیت مردم هستند و شان و منزلت سپاه وبسیج متعلق به مردم و نظام است .

انتهای پیام/.