حضور ۱۴ هزار بسیجی لرستانی در رزمایش «الی بیت‌المقدس»

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) از حضور ۱۴ هزار بسیجی این استان در رزمایش «الی بیت المقدس» خبر داد. به گزارش کشکان به نقل از مهر، سردار حبیب الله توکلی در رزمایش «الی بیت المقدس» خرم آباد در سخنانی اظهار داشت: ما باید به جهانیان نشان دهیم که دیوار ظلم شکستنی است. وی بیان داشت: […]

۲۲۶۲۷۵۹

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) از حضور ۱۴ هزار بسیجی این استان در رزمایش «الی بیت المقدس» خبر داد.

به گزارش کشکان به نقل از مهر، سردار حبیب الله توکلی در رزمایش «الی بیت المقدس» خرم آباد در سخنانی اظهار داشت: ما باید به جهانیان نشان دهیم که دیوار ظلم شکستنی است.

وی بیان داشت: ما در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه امسال باز هم درس بزرگی به جهانیان دادیم و به آنها آموختیم که دیوار ظلم شکستنی است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) افزود: دلیر مردان و عشایر لرستان در دفاع مقدس با تقدیم شش هزار و ۳۰۰ شهید افتخاری بزرگ برای استان آفریدند.

سردار توکلی گفت: چگونه می شود وقایعی دردناکی همچون ۱۳ آبان، ۱۵ خرداد، ۲۸ مرداد و کوتای نوژه را از خاطر برد.

وی با بیان اینکه ماهیت پلید آمریکا شیطان بزرگ بر همه ما آشکار بوده و باید برای مقابله با چنین دشمنی در آمادگی کامل باشیم گفت: اگر در حد توان دفاع نکنیم باید لباس ذلت برتن کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) اظهار داشت:  ۶۰۲ هزار نفر بسیجی خواهر و برادر در لرستان فعالیت می کنند که ۱۴ هزار نفر از آنها در قالب ۵۸ گردان در رزمایش «الی بیت المقدس» حضور دارند.