برای تعطیلی مدارس لرستان به دلیل شیوع بیماری‌های فصلی با درایت عمل شود

استاندار لرستان گفت: دلیل شیوع بیماری‌های فصلی، تلاش شود تا حدامکان مدارس تعطیل نشوند مگر این که شرایط برگزاری حضوری کلاس‌ها به هیچ عنوان مقدور نباشند. به گزارش کشکان، فرهاد زیویار در شورای پدافند غیرعامل استان گفت: پدافند غیرعامل اجرای هرکار غیرمسلحانه است که آسیب را کم کند و جنبه‌های مختلفی را شامل می‌شود. وی […]

استاندار لرستان گفت: دلیل شیوع بیماری‌های فصلی، تلاش شود تا حدامکان مدارس تعطیل نشوند مگر این که شرایط برگزاری حضوری کلاس‌ها به هیچ عنوان مقدور نباشند.

به گزارش کشکان، فرهاد زیویار در شورای پدافند غیرعامل استان گفت: پدافند غیرعامل اجرای هرکار غیرمسلحانه است که آسیب را کم کند و جنبه‌های مختلفی را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی پیشنهاد‌های خود را در راستای برنامه‌های مختلف پدافند غیرعامل برای ارائه در سطح کشور به شورا ارائه دهند.

زیویار با ذکر اینکه تعطیلی‌ها در گذشته خسارت‌های زیادی را متوجه کشور کردند، افزود: در خصوص تعطیلی مدارس به دلیل شیوع بیماری‌های فصلی با هماهنگی و درایت عمل شود.

استاندار لرستان بیان داشت: تلاش شود تا حدامکان مدارس تعطیل نشوند مگر این که شرایط برگزاری حضوری کلاس‌ها به هیچ عنوان مقدور نباشند.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های مرتبط در مورد تعطیل شدن مدارس تمامی جوانب را در نظر داشته باشند.