تامین اعتبار لازم جهت تکمیل محور چهاربانده کوهدشت-خرم آباد

محمدرضا مبلغی، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده اعتبار لازم جهت تکمیل محور چهاربانده کوهدشت-خرم آباد تامین شد و امیدوارم این مهم باعث شود تا پروژه به این مهمی سریعا تکمیل و زیربارترافیکی رود. وی افزود: این پروژه از مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده و […]

محمدرضا مبلغی، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده اعتبار لازم جهت تکمیل محور چهاربانده کوهدشت-خرم آباد تامین شد و امیدوارم این مهم باعث شود تا پروژه به این مهمی سریعا تکمیل و زیربارترافیکی رود.

وی افزود: این پروژه از مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده و ۱۰۰ میلیارد تومان برای اتمام آن اعتبار در نظر گرفته شده است بخشی از این اعتبار از طریق ارتباطی که با سازمان برنامه و بودجه برقرار کردیم آزاد شده است و در اختیار متولیان امر قرار گرفته تا کار این پروژه ادامه داشته باشد مابقی اعتبار هم اوایل سال آتی آزاد می شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس عنوان کرد: اخیرا مسئولان هم از این پروژه بازدیدی داشتند و در حضور مقامات کشوری قول داده شد که کار ساخت این پروژه تا شهریورماه سال آتی به بهره برداری برسد.