با همراهی مردم و پیگیری رسانه های محلی/ هزینه سنگین پیوند کلیه بانوی اهل کوهنانی تامین شد

خبرنگار: مهدی دوست محمدی بسم الله الرحمن الرحیم صدها فرشته بوسه بر آن دست می زنند کز کار خلق یک گره بسته وا کند اصلاح کار خلق نه در حد ما و توست از دست ما چه کار برآید، خدا کند یارب! مرا هزار زبان ده که هر زبان روزی هزار مرتبه شکر تو را […]

خبرنگار: مهدی دوست محمدی

بسم الله الرحمن الرحیم

صدها فرشته بوسه بر آن دست می زنند
کز کار خلق یک گره بسته وا کند
اصلاح کار خلق نه در حد ما و توست
از دست ما چه کار برآید، خدا کند
یارب! مرا هزار زبان ده که هر زبان
روزی هزار مرتبه شکر تو را کند

به اطلاع مردم فهیم لرستان و مخصوصا شهرستان کوهدشت و بخش کوهنانی می رسانیم که هزینه پیوند کلیه خانم راضیه صیفوری در کمتر از ۲۴ ساعت توسط مردم فهیم ایران زمین جمع آوری گردید تا یک بار دیگر برنده واقعی شما مردم مهربان و نوع دوستی باشید که حتی این شرایط بد اقتصادی حاکم بر جامعه نتوانست مانع از نوع دوستی شما عزیزان باشد.

نمی‌شود اسم کسانی که به این خانم کمک کردند را به رشته تحریر درآورد و به همان اندازه هم نمی شود اسم #سعید_گراوند_کلسرخی را از قلم انداخت؛ چرا که این شخص با اعتباری که در بین مردم و در فضای مجازی به همراه خود یدک می کشد توانست به تنهایی نزدیک به ۲۲۵ میلیون تومان از این پول را جمع آوری کند. دیار طرهان بزرگ و مردمان با اصالت و خون گرمش به وجود چنین فرزندانی افتخار می کند.

کانال تلگرامی و مردمی میشنان ضمن تشکر از آقایان #حمزه_فیضی‌پور، #سعید_گراوند_کلسرخی، #مهدی_دوست‌محمدی، #شاهپور_لطفی و سایر عزیزانی که با اطلاع رسانی به موقع باعث جمع اوری هزینه پیوند کلیه این خانم شدند به اطلاع می رساند که هزینه پیوند به صورت کامل جمع اوری شده و در اولین فرصت عمل پیوند کلیه این خانم انجام خواهد گرفت.