جشنواره فیلم فجر در لرستان/ اکران ۱۶ فیلم فجر در سینما استقلال خرم آباد

به گزارش ستاد اطلاع رسانی دهه فجر استان لرستان، همزمان با سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در کشور،۱۶ فیلم این جشنواره در لرستان نیز به اکران گذاشته می شود. این جشنواره روز ۱۲ بهمن به صورت رسمی آغار بکار می کند و در استان لرستان نیز از ۱۴ تا ۲۱ بهمن ۱۶ فیلم این […]

جشنواره+فیلم+فجر

به گزارش ستاد اطلاع رسانی دهه فجر استان لرستان، همزمان با سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در کشور،۱۶ فیلم این جشنواره در لرستان نیز به اکران گذاشته می شود.

این جشنواره روز ۱۲ بهمن به صورت رسمی آغار بکار می کند و در استان لرستان نیز از ۱۴ تا ۲۱ بهمن ۱۶ فیلم این جشنواره به نمایش گذاشته می شود.

قیمت بلیط های این جشنواره در استان لرستان به صورت تکی ۸ هزار تومان است اما در صورتی که علاقه مندان به صورت بسته هشت تایی بلیط ها را خریداری کنند به ازای هر بلیط ۶ هزار تومان پرداخت خواهند کرد.

علاقه مندان می توانند جهت تهیه بلیط از ساعت ٨ صبح روز دوشنبه ۴ بهمن تا ساعت ٢۴ روز پنج شنبه ٧ بهمن به سایت سینوگرام (cinogram.com) مراجعه کنند.

لازم به ذکر است بلیط های خریداری شده ٢۴ ساعت پیش از اکران فیلم ها در سالن سینما با ارائه کارت ملی تحویل خریداران می شود.