ایران؛​ دومین بازار فروش گوشی هواوی

مدیر کل جهانی فروش و بازاریابی شرکت هواوی اظهار داشت: ایران بازار مهمی برای تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه است، بالطبع دستاوردهای بسیاری نیز برای شرکت هواوی داشته و تصور می‌کنیم بازار گوشی‌های هوشمند ایران رشد بسیار سریعی دارد. جیم شو تاکید کرد:​ هواوی بازار ویژه‌ای در ایران دارد؛ اکنون برند هواوی در ایران شناخته شده، […]

huawei-logo

مدیر کل جهانی فروش و بازاریابی شرکت هواوی اظهار داشت: ایران بازار مهمی برای تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه است، بالطبع دستاوردهای بسیاری نیز برای شرکت هواوی داشته و تصور می‌کنیم بازار گوشی‌های هوشمند ایران رشد بسیار سریعی دارد.

جیم شو تاکید کرد:​ هواوی بازار ویژه‌ای در ایران دارد؛ اکنون برند هواوی در ایران شناخته شده، درصدد افزایش ارزش این برند در بازار هستیم و تلاش داریم تا خدمات پس از فروش و رضایت مشتری‌ها را افزایش دهیم. وی در پاسخ به این سوال که برنامه هواوی کسب چه سهمی از بازار ایران در سال‌های آینده است، گفت: هواوی فعالیت در بازار تبلت را در مقایسه با بازار موبایل هوشمند دیر شروع کرده و در حال بررسی هستیم ببینیم در کدام بخش بازار توان رقابت بیشتری داریم.
جیم شو ادامه داد: در مجموع پس از کشور چین، هواوی بیشترین فروش را در ایران دارد و سال گذشته ۵ میلیون گوشی تلفن همراه در ایران فروخته است. مدیر کل جهانی فروش و بازاریابی شرکت هواوی با ارزیابی بازار گوشی هوشمند ایران، گفت: سالانه ۱۴ میلیون گوشی تلفن همراه نیاز سالانه بازار ایران است؛ در گذشته ۴۰ درصد سهم بازار متعلق به گوشی‌های هوشمند و ۶۰ درصد گوشی‌های غیرهوشمند بود که اکنون این نسبت جابه جا شده و ۶۰ درصد سهم بازار در اختیار گوشی‌های هوشمند قرار دارد.