حمله به سخنرانی ولایتی در قم

  در روزی که خبرهای مربوط به انصراف و ائتلاف، بخش مهمی از اخبار انتخاباتی را به خود اختصاص می داد، این بار نوبت ولایتی شده است که سخنرانی وی در قم مورد حمله قرار بگیرد. در این اوضاع حتی وی را هم می شود از قطار انقلاب پیاده کرد! تابناک نوشت: کمی بعد این […]

IMG17004473

 

در روزی که خبرهای مربوط به انصراف و ائتلاف، بخش مهمی از اخبار انتخاباتی را به خود اختصاص می داد، این بار نوبت ولایتی شده است که سخنرانی وی در قم مورد حمله قرار بگیرد. در این اوضاع حتی وی را هم می شود از قطار انقلاب پیاده کرد!

تابناک نوشت: کمی بعد این حداد عادل بود که انصرافش را رسما اعلام کرد تا صف بندی انتخاباتی کمی تغییر کند. حالا یک عضو ائتلاف 2+1 کنار رفته و عضو دیگر هدف هجمه تبلیغاتی قرار گرفته است. «حجتیه ای بودن، سکته کردن و توان جسمانی نداشتن، تمایل به ائتلاف با روحانی به توصیه هاشمی رفسنجانی» تنها بخشی از شایعاتی است که رسانه های یکی دیگر از اعضای ائتلاف علیه عضو سوم ساخته و پرداخته است.

شروع این موج باعث شد که فاضل قائم مقام ستاد انتخاباتی علی اکبر ولایتی یکی از این شایعات را تکذیب کند وی اظهار داشته که: دکتر ولایتی بعد از ظهر امروز در همایش زنان و حماسه سیاسی سخنرانی کرد و برخی اخبار که برخلاف اخلاق محوری است و در جهت تخریب چهره ولایتی است، صحت ندارد.

خبرهای رسیده به تابناک حاکی است که در نتیجه اغتشاش در سخنرانی ولایتی در قم وی ناچار شده است که سخنان خود را در نیمه راه به والسلام علیکم برساند. اتفاق مشابه، پیش از این در سخنرانی لاریجانی رئیس مجلس در قم در بیست و دوم بهمن ماه افتاده بود.