رونمایی از «اول شاهنامه» به زودی، با حضور علی اصغر اسفندیارپور

به زودی از کتاب « اول شاهنامه » نوشته ی ابراهیم بهزاد( خرم آبادی) رونمایی می شود. ابراهیم بهزاد به هومیان گفت: به زودی آیین رونمایی از کتاب اول شاهنامه که اخیرن به قلم تحلیل وی نوشته شده است، برگزار می شود. بهزاد از حضور برخی استادان و اهل قلم در این مراسم رونمایی خبرداد. […]

به زودی از کتاب « اول شاهنامه » نوشته ی ابراهیم بهزاد( خرم آبادی) رونمایی می شود.

ابراهیم بهزاد به هومیان گفت: به زودی آیین رونمایی از کتاب اول شاهنامه که اخیرن به قلم تحلیل وی نوشته شده است، برگزار می شود. بهزاد از حضور برخی استادان و اهل قلم در این مراسم رونمایی خبرداد. وی همچنین از حضور علی اصغر اسفندیار پور، مرد نام آشنای سیاست، به عنوان سخنران در این مراسم خبرداد.

اسفندیار پور، معلم اسبق مدارس کوهدشت است که اوایل خدمتش در آموزش و پرورش، کسوت نمایندگی مجلس را پوشید و حالا قرار است در آیین رونمایی اول شاهنامه ی بهزاد حاضر شود تا نظرات کارشناسانه ی یک اهل کتاب و مطالعه را ارایه دهد.

untitled-1

کتاب اول شاهنامه نوشته ی ابراهیم بهزاد(خرم آبادی سابق) اهل شهرستان کوهدشت، نقدی است بر نظریه ی فرزند کشی گشتاسب که فرزندش را به نبرد رستم می فرستد و از وی می خواهد رستم را دست بسته نزد او آورد و نویسنده سعی کرده است انگ فرزندکشی را از پیشانی پدر اسفندیارِ شاهنامه بردارد و وی را در دادگاه کتابش تبرئه کند.

اول شاهنامه از سوی انتشارات طهورای تهران و با شمارگان ۱۰۰۰ جلد به تازگی منتشر شده است.

زمان و مکان آیین رونمایی کتاب اول شاهنامه ی ابراهیم بهزاد متعاقباً اعلام خواهد شد.