زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد/ اعمال رتبه بندی از یکم مهر

آزمون استخدام ۵ هزار لیسانس در آموزش و پرورش دهه دوم یا سوم شهریور در کشور برگزار خواهد شد. به گزارش کشکان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر آموزش و پرورش که برای شرکت در مراسم آغاز سی و سومین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش اموزان پسر برگزیده کشور […]

۱۲۱

آزمون استخدام ۵ هزار لیسانس در آموزش و پرورش دهه دوم یا سوم شهریور در کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش کشکان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر آموزش و پرورش که برای شرکت در مراسم آغاز سی و سومین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش اموزان پسر برگزیده کشور به شیراز سفر کرده است ، در برنامه گفت و گوی سیمای مرکز فارس با اعلام این خبر افزود: دستور العمل و اطلاعیه های مربوط به منابع آزمون استخدامی ، حداکثر تا ده روز آینده در سایت وزرات اموزش و پرورش اعلام می شود.
علی اصغر فانی افزود: در این مرحله برای امسال ، مجوز استخدام ۵ هزار لیسانس از سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، گرفته شده است .
وی با اشاره به تصویب طرح رتبه بندی معلمان در هیات دولت افزود : بر اساس این طرح از یکم مهر امسال ، در احکام فرهنگیان ، مزایای رتبه بندی جدید اعمال خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش با اعلام این که هیات دولت هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در سال ۹۴ و ۳۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای آن در سال ۹۵ تصویب کرده است ، گفت : بر اساس این طرح ، فرهنگیان در ۴ رتبه در سطوح مختلف رتبه بندی می شوند و حداقل ۳۰۰ هزار تومان و حداکثر ۸۰۰ هزار تومان ، به مبلغ احکام آنان اضافه خواهد شد.