دیدار روشنی مدیر کل بنیاد شهید با نماینده کشت و صنعت لرستان در راستای اشتغال ایثارگران

به گزارش لکنا به نقل از ایثار، امروز (5 آبان 93)، در راستای ایجاد اشتغال برای جامعه ایثارگران استان، جلسه‌ای با حضور مراد روشنی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان و ناظریان نماینده شرکت کشت و صنعت استان برگزار گردید. روشنی مدیر کل بنیاد در این جلسه توضیحاتی را در راستای وضعیت […]

مراد روشنی

به گزارش لکنا به نقل از ایثار، امروز (5 آبان 93)، در راستای ایجاد اشتغال برای جامعه ایثارگران استان، جلسه‌ای با حضور مراد روشنی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان و ناظریان نماینده شرکت کشت و صنعت استان برگزار گردید.
روشنی مدیر کل بنیاد در این جلسه توضیحاتی را در راستای وضعیت اشتغال و بیکاری جامعه ایثارگران استان مطرح کرد و خواستار توجه ویژه بخش خصوصی به اشتغال جامعه ایثارگران شد.
ناظریان نماینده کشت و صنعت نیز در ادامه توجه بیشتر به جامعه ایثارگری بخصوص موضوع اشتغال این عزیزان را از موارد حائز اهمیت بر شمرد و افزود: اشتغال ایثارگران در کشت و صنعت در اولویت امور قرار دارد.
در این دیدار همچنین یکی از مصوبات مهم به شرح ذیل به تصویب رسید:
– شرکت کشت و صنعت در استخدام‌های آتی کما فی سابق به قشر ایثارگری عنایت داشته و ابتدا لیست نیازمندی‌های خود را از بنیاد استعلام گرفته و سپس از سایر دستگاه‌ها تقاضای نیرو شود.