چرا باید وارث این همه آسیب در حوزه جوانان باشیم؟

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، در ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: اگر در حوزه جوانان کار شده چرا این همه آسیب در این قشر وجود دارد؟ مراد روشنی، افزود: برآیند برنامه‎هایی که در گذشته بوده باید رصد شوند. اگر واقعاً در بحث جوانان کار شده پس چرا ما باید وارث این همه آسیب […]

مراد روشنی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، در ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: اگر در حوزه جوانان کار شده چرا این همه آسیب در این قشر وجود دارد؟
مراد روشنی، افزود: برآیند برنامه‎هایی که در گذشته بوده باید رصد شوند. اگر واقعاً در بحث جوانان کار شده پس چرا ما باید وارث این همه آسیب در این حوزه باشیم.
وی ادامه داد: در بحث توسعه، نقش جوانان ما چقدر است و چند درصد تأثیر دارند؟! یک کارخانه احداث می‌‎شود اما کاردان ماهر نداریم و از استان‎های دیگر باید بیاوریم. با وجود مدارج عالی تحصیلی بازهم در بحث اشتغال مشکل داریم.
روشنی با بیان اینکه باید از موازی‎کاری پرهیز شود، افزود: آزمون و خطا دیگر جواب نمی‌‎دهد، و کار‌ها باید چکش کاری شوند تا به سرانجام برسند.
وی اظهار کرد: در گذشته جلساتی برگزار شده اما خروجی مناسبی نداشته اند که امیدواریم این روند ادامه نیابد و جلسات بعدی بازخورد خوبی داشته باشد