(تصاویر) عمل جراحی پلنگ زخمی خرم‌آباد

لكنا: پلنگ زخمی که در خرم آباد هدف گلوله شکارچیان ناشناس قرار گرفته است به دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران منتقل شد و زیر تیغ جراحی از مرگ حتمی نجات یافت.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این ماده پلنگ که از گونه‌های کمیاب حیات‌ وحش ایران است، به دست یکی از پزشکان تیم […]

لكنا: پلنگ زخمی که در خرم آباد هدف گلوله شکارچیان ناشناس قرار گرفته است به دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران منتقل شد و زیر تیغ جراحی از مرگ حتمی نجات یافت.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این ماده پلنگ که از گونه‌های کمیاب حیات‌ وحش ایران است، به دست یکی از پزشکان تیم جراحی به تهران منتقل شد و با تلاش جراحان مجرب از مرگ حتمی نجات یافت.
 
ساعت 20 شامگاه جمعه 6 دی‌ ماه بود که ماده پلنگ زخمی در حالی که اثر چهار گلوله در یک سمت بدنش دیده می‌شد به بیمارستان تخصصی دام‌های کوچک دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران منتقل شد تا تیم پزشکی متشکل از دکتر سپهر پدرام متخصص جراحی، دکتر ایمان معماریان دامپزشک حیات‌ وحش، دکتر محمد ملازم متخصص رادیولوژی، دکتر سعید فرزاد رزیدنت جراحی دانشگاه تهران و دکتر یاسمین دالی رزیدنت رادیولوژی دانشگاه تهران دست به کار شوند و پلنگ نیمه‌جان را نجات داده و به زندگی بازگردانند.
 
عکس های سیامک ابراهیمی عکاس تسنیم از این عمل جراحی را در زیر می بینید.