دومین نامه مجمع مطالبه گران کوهدشت خطاب به مرادی فرماندار/ این بار با ۹ سوال!

بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای محمد مرادی کفراج سلام علیکم مجمع مطالبه گران شهرستان کوهدشت معتقد است انتظارات از دولت انقلابی و عمیقا مردمی آیت الله رئیسی در شهرستان برآورده نشده و خروجی مدیریت حضرتعالی نتیجه ی روشنی برای مردم نداشته است. لذا خود را موظف می‌دانیم از موضع مردم کوتاه نیامده و به […]

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای محمد مرادی کفراج
سلام علیکم
مجمع مطالبه گران شهرستان کوهدشت معتقد است انتظارات از دولت انقلابی و عمیقا مردمی آیت الله رئیسی در شهرستان برآورده نشده و خروجی مدیریت حضرتعالی نتیجه ی روشنی برای مردم نداشته است. لذا خود را موظف می‌دانیم از موضع مردم کوتاه نیامده و به طرح بحث با شما ادامه دهیم.
با این مقدمه سوالات حول محور عملکرد شما را به محضر مردم ارائه می‌دهیم:


📝 متن سوالات مطالبه گران از فرماندار:

۱_ از نامه ی پیشین مجمع مطالبه گران خطاب به جنابعالی بیش از ۲ ماه می‌گذرد، در آن نامه یازده سوال در رابطه با یازده مطالبه ی اصلی، اصیل و عمومی مردم کوهدشت از جنابعالی سوال شد و از جانب شما پاسخ مشخصی به آن سوالات داده نشده است، نماینده عالی دولت در شهرستان چرا خود را بی نیاز از پاسخگویی دیده و به مطالبات عمومی اعتنای روشنی ندارند؟

۲_ شما در هفته ی منتهی به سالگرد آشوب های ۴٠۱ با مصاحبه ای در رابطه با آسیب های اجتماعی و مرتبط دانستن آن به قوام اعتقادات دینی مردم، موجبات یک واکنش منفی عمومی را فراهم آوردید، جدا از محتوای مصاحبه که به آن خواهیم پرداخت، جناب آقای فرماندار چرا باید فضایی که می بایست در اینگونه مواقع توسط شما کنترل گردد، توسط خود شما دچار التهاب می شود؟ مجمع مطالبه گران به دلیل برخی ملاحضات و اهتمام بر آرام بودن فضای مجازی در هفته ی گذشته واکنشی به آن نداشت و لذا لازم دانسته که اکنون به آن بپردازد…
نقش فقر که محصول سوء مدیریت هاست از نظر شما چقدر است؟

۳_ بخش طرهان از توابع شهرستان کوهدشت از جهات مختلف دارای مشکلات و معضلات ویژه ای می باشد، توضیح بفرمایید برای بخشی که می بایست با رزومه ترین بخشدار و حساب پس داده ترین بخشدار منصوب گردد، با اتکا به چه کارنامه و کدام شاخصه، شخصی را که گفته می شود از اقوام جنابعالی می باشد بعنوان بخشدار آن منطقه انتصاب نمودید؟

۴_ در خبرها آمده است طی حکمی از طرف حضرتعالی شخصی بنام فرشید رئوفی که محل تولد و محل زندگی ایشان نامعلوم است بعنوان مشاور فرهنگی ابلاغ دریافت کرده و حال سوال ما این است که در صدور این ابلاغ کدام معیار از جمله لزوم شناخت فرهنگی آن شخص از شهرستان، مد نظر قرار گرفته؟ این شخص در حال حاضر کجاست؟ در ایام محرم و اربعین حسینی (ع) امسال کجا بودند؟

۵_ توضیح بفرمایید که چگونه آمارهای غیر واقعی از سوی جنابعالی و آن هم در گفتگوی زنده با صدا و سیمای استان ارائه می شود؟ بعنوان مثال:
_ فرمودید بیمارستان رازی ۶۵ درصد پیشرفت داشته که دو ماه بعد از آن معاون دانشگاه علوم پزشکی پیشرفت پروژه را ۵٠ درصد بیان کردند!
_ فرمودید هزینه ساخت و تجهیز درمانگاه گراب ۳۶ میلیارد تومان بوده، در حالیکه استاندار محترم در روز افتتاح درمانگاه مجموع هزینه ها را ۱۴ میلیارد تومان بیان داشتند!
آیا دیگر آمارهای ارائه شده توسط جنابعالی در دیگر حوزه ها نیز تا این حد از واقعیت فاصله دارند؟

۶_ از نظر شما با مسئولی که در یک شهرستان محروم (به گواه آمار) مسئولیتی را پذیرفته و در یک سال و چند ماهی که از ابلاغ آن می گذرد بیش از نیمی از ایام را در محل کار خود نبوده چه برخوردی باید کرد؟

۷_ از نظر شما بعنوان برگزار کننده انتخابات و رئیس شورای اداری، رفتار مدیران ادارات در سال منتهی به انتخابات به چه شکلی می بایست باشد؟ اگر محرز گردد که مدیری حتی یک حرکت با سوءاستفاده از اختیارات مدیریتی برای تقویت کاندید به‌خصوصی انجام داده باشد، آیا آن مدیر صلاحیت ماندن در آن جایگاه را همچنان دارا خواهد بود؟

۸_ با یک نگاه به نام گذاری سال‌های اخیر توسط مقام معظم رهبری، به وضوح حوزه های محل نگرانی ایشان و اولویت های مدنظر معظم له مشخص خواهد شد،  ۱۳۹۸: رونق تولید _ ۱۳۹۹: جهش تولید_ ۱۴۰۰: تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها _ ۱۴۰۱: تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین _ ۱۴۰۲: مهار تورم، رشد تولید، حال سوال ما از جنابعالی بعنوان فرماندار دولت انقلابی این است که در یک سال و چند ماهی که در کوهدشت مسئولیت داشته اید، بصورت عملی اولویت شما چه موضوعاتی بوده و چه میزان اولویت شما با اولویت های رهبری همخوانی داشته است؟

۹_ از آفت های کار مدیریتی که طی سالهای گذشته بارها مورد تذکر رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است موضوع رفتن به سمت کارهای نمایشی است، آسیبی که از آفت های رسیدن به دولت اسلامی از مراحل رسیدن به تمدن اسلامی است، زمانی که پرداختن به مناسبات و همایش های پر سر و صدا جای پرداختن به وظایف و حل مسائل و مشکلات مردم را می گیرد، زمانی که عالِم پروری و مشورت پذیری از متخصصین جای خود را به متملق پروری برای تعریف و تبلیغات می دهد، زمانی که نمایشِ کار جای خود را به کارِ نمایشی می دهد، با این توصیف، جناب آقای مرادی تعریف

شما از کار واقعی چیست و تفاوت آن را با کار نمایشی در چه می بینید؟
والسلام

✍ مجمع مطالبه گران شهرستان کوهدشت

رونوشت به:
دکتر زیویار استاندار محترم استان لرستان
حجت‌الاسلام مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان