عادی شدن گرفتن زیر میزی در کوهدشت!!

  جلال علی‌پور/کشکان: مدتی بود که میخواستم مطلبی درباره ی وضعیت زیرمیزی گرفتن برخی پزشکان در کوهدشت بنویسم اما می ترسیدم که به این جامعه ی شریف تهمت بزنم!! حال که خود از نزدیک شاهد این قضیه بوده ام و وقاحت و بی شرمی برخی از پزشکان در مطالبه ی زیرمیزی را دیده ام، وجدانم […]

 

جلال علی‌پور/کشکان:

مدتی بود که میخواستم مطلبی درباره ی وضعیت زیرمیزی گرفتن برخی پزشکان در کوهدشت بنویسم اما می ترسیدم که به این جامعه ی شریف تهمت بزنم!!

حال که خود از نزدیک شاهد این قضیه بوده ام و وقاحت و بی شرمی برخی از پزشکان در مطالبه ی زیرمیزی را دیده ام، وجدانم اجازه نداد سکوت کنم!

اول اینکه این موضوع مربوط به همه ی پزشکان شریف نمی شود، دوم اینکه مطرح کردن این موضوع به نیت حمایت از مردم محروم شهرستان می باشد!

آقایان مسئول بهداشت و درمان شهرستان و سایر مسئولین مربوطه!
وضعیت زیرمیزی گرفتن توسط برخی پزشکان آنقدر عادی شده است که عزیزان منشی بدون هیچ لکنت زبانی آنرا با بیماران مطرح می کنند و شماره کارت جهت واریز می دهند!!!

چرا مردم محروم ما برای یک جراحی که هزینه ی بیمارستان آن حتی به یک میلیون تومان هم نمی رسد باید مبالغ بالایی را در مطب به حساب شخصی جراحان(که البته شماره حسابی با نام سایر افراد می دهند) واریز کنند تا آن جراح راضی به انجام جراحی شود؟!!!

بنده با نام مشخص و به صورت عمومی این موضوع را بدون هیچ ترسی از عواقب آن مطرح کرده ام، امیدوارم که مسئولین هم با وجدانی بیدار و برای حمایت از مردم محروم به مبارزه با این پدیده ی کثیف بپردازند!