گزارش سفر وزیر اقتصاد به استان لرستان

وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفته دولت صبح امروز به منظور افتتاح چندین پروژه مهم اقتصادی در حوزه های مختلف وارد شهر خرم‌آباد مرکز استان لرستان شد. سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفته دولت، صبح امروز به منظور افتتاح چندین پروژه مهم اقتصادی در حوزه‌های مختلف وارد شهر […]

وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفته دولت صبح امروز به منظور افتتاح چندین پروژه مهم اقتصادی در حوزه های مختلف وارد شهر خرم‌آباد مرکز استان لرستان شد.
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفته دولت، صبح امروز به منظور افتتاح چندین پروژه مهم اقتصادی در حوزه‌های مختلف وارد شهر خرم‌آباد مرکز استان لرستان شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان این استان قرار گرفت.
خاندوزی در بدو ورود به شهر خرم‌آباد، با حضور در گلزار شهدای خرم‌آباد به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.
بازدید از پتروشیمی خرم‌آباد، افتتاح چند طرح اقتصادی در حوزه‌های مختلف و همچنین حضور در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی این استان و شرکت در شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان لرستان و نیز حضور در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های وزیر اقتصاد در سفر یکروزه به استان لرستان است.

بازدید وزیر اقتصاد از پتروشیمی خرم‌آباد
وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفر یکروزه خود به استان لرستان، از پتروشیمی این شهر بازدید کرد.
سوری رییس مجتمع پتروشیمی خرم‌آباد توضیحاتی را در خصوص طرح‌های در دست اجرا به وزیر اقتصاد ارائه کرد.

استاندار لرستان، نمایندگان شهرستان های لرستان در مجلس شورای اسلامی، دکتر سلمانی معاون‌توسعه مدیریت و منابع و سرپرست معاونت حقوقی و مجلس، عابدین نژاد مدیرکل دفتر استانها، مومنی مشاور وزیر اقتصاد، خدابنده معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد، محمدی مدیرکل امور اقتصادی و‌دارایی و جمعی از مدیران اقتصادی استان لرستان، وزیر اقتصاد را در این سفر همراهی می کنند.