معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح لرستان

امیرهوشنگ فتحی به سمت رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح لرستان منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس و دادستان نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان لرستان با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور برگزار شد.

به گزارش کشکان ،مراسم تکریم و معارفه رئیس و دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح لرستان با حضور حجت الاسلام پورخاقان پیش از ظهر امروز در خرم آباد برگزار شد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور صبح امروز در بدو ورود به لرستان با حضور در گلزار مطهر شهدای خرم آباد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان سپس با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در این دیدار به وجود با برکت مقام معظم رهبری به عنوان نائب برحق امام زمان (عج) اشاره کرد و افزود:با وجود فرماندهی مقتدرانه ایشان نیرو‌های مسلح کشورمان نسبت به دیگر نیرو‌های مسلح دیگر کشور‌ها کمترین جرم را مرتکب می‌شوند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور گفت: نیرو‌های مسلح هر کشور زینت حاکمان هستند و هرچه قانونمندتر عمل کنند حاکمیت بیشتر احساس امنیت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه ویژه و حساس نیرو‌های مسلح گفت: امروز در نظام جهانی داشتن نیرو‌های مسلح توانمند و مقتدر از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی افزود: حفظ این توانایی در کشور همراه با ایمان و تعهد می‌تواند از اهداف متعالی نظام و منافع مردم دفاع کند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی و دادستان قضایی لرستان به تلاش دشمنان برای هجمه فرهنگی از طریق فضای افسار گسیخته مجازی اشاره کرد و افزود: جهاد تبیین نقش روشنگرانه و موثری در افشای توطئه‌های دشمنان و آگاه سازی جوانان دارد.

حجت الاسلام و المسلمین پور خاقان در ادامه با بیان اینکه لرستان بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است گفت: ملت غیور ایران حسینی بودن را نه در شعار بلکه در عمل نشان داده‌اند.

حجت الاسلام شهواری رئیس کل دادگستری لرستان نیز نیرو‌های مسلح کشور را حافظان دست آورد‌های انقلاب و تمامیت ارضی کشور دانست و گفت: امنیت امروز ما مرهون رهبر‌های داهیانه انقلاب در سطح منطقه و جهان است.

فرمانده انتظامی لرستان نیز گفت: سازمان قضایی استان پشتوانه‌ای خوب برای نیرو‌های مسلح است و افزود: نیرو‌های مسلح کل کشور اقتدار و قداست نیرو‌های مسلح را حفظ کرده و رسالت خادمی به ملت را به خوبی انجام داده است.

در پایان این مراسم امیرهوشنگ فتحی و حسن مرادی به ترتیب به عنوان روسای جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان و دادستان نظامی استان منصوب شدند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد رضا پور خاقان همچنین در نشست شورای عالی قضایی استان استان گفت: در سایه همدلی و همراهی و همکاری بین فرماندهان نیرو‌های مسلح، بدنه نیرو‌های مسلح، مردم استان و مجموعه قضایی آمار جرائم در بین نیرو‌های مسلح کم است، هر چند باید با برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی این آمار اندک نیز باید وجود نداشته باشد.

حجت الاسلام شهواری رئیس کل دادگستری لرستان نیز ایجاد مجتمع خانواده در استان، برگزاری مراسم خون صلح، فعال کردن هئیت حفظ قانون شهروندی، بهره برداری از مجتمع بام لرستان، افزایش نرخ رسیدگی به پرونده‌ها و پیگیری جذب اعتبارات عمرانی تا پایان سال در لرستان خبر داد.

     در پایان مراسم توسط رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، امیرهوشنگ فتحی به سمت رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح لرستان و حسن مرادی به عنوان دادستان نظامی استان منصوب شد.و از زحمات فرشید ابراهیم نژاد تقدیر شد.

گفتنی است فتحی اهل کوهدشت و مرادی اهل نورآباد دلفان است.

انتهای پیام//.