کاهش ۲۵ درصدی سرقت در کوهدشت

  به گزارش کشکان، سرهنگ علی امانی فرمانده انتظامی کوهدشت ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن گرامیداشت هفته فراجا، اظهار داشت: برقراری امنیت نیازمند تعامل دوسویه بین مردم و پلیس می باشد، کوهدشت در طول شش ماه گذشته ۲۵ درصد در زمینه سرقت ها کاهش جرائم داشته […]

 


به گزارش کشکان، سرهنگ علی امانی فرمانده انتظامی کوهدشت ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن گرامیداشت هفته فراجا، اظهار داشت: برقراری امنیت نیازمند تعامل دوسویه بین مردم و پلیس می باشد، کوهدشت در طول شش ماه گذشته ۲۵ درصد در زمینه سرقت ها کاهش جرائم داشته ایم.

وی افزود: مواد مخدر یکی از آسیب های است که برخی از خانواده در جامعه به شمار می رود، در زمینه برخورد با جرایم مربوط به مواد مخدر این شهرستان ۱۸۳ درصد در طول شش ماه گذشته نسبت به مشابه سال گذشته افزایش عملکرد داشته ایم.

فرمانده انتظامی کوهدشت عنوان کرد: در زمینه امنیت تنها نیروی انتظامی متولی بحث برقراری امنیت نیست. ۱۷ سازمان بایستی همکاری تنگاتنگی با پلیس داشته باشند تا یک امنیت پایداری را در هرجایی برقرار کنند.

وی با اشاره به اینکه در شش ماه گذشته ۵۰ درصد افزایش دستگیری مجرمین متواری را داشته ایم، تصریح کرد: ما صددرصد در تصادفات فوتی کاهش داشته ایم. در زمینه مجروحین ۱۵ درصد، در تصادفات جرحی ۱۱ درصد و در مجموع تصادفات نیز ۱۱ درصد نسبت به مشابه سال گذشته کاهش داشته ایم، البته در این راستا بهترین روش فرهنگ سازی درست و آموزش همگانی است.

امانی گفت: در زمینه تیراندازی ها انتظار داریم با همکاری مردم و سایر دستگاه ها این فرهنگ غلط را برداریم که در مراسمات عروسی تیراندازی از برنامه ها حذف شود، گاه چون آستانه تحمل برخی رفتار ها پایین است این امکان وجود دارد که تیراندازی منجر به مشکلاتی شود.

 

#پایگاه_خبری_کشکان
#رسانه_رسمی_مستقل_مردمی
#اخبار_دقیق_موثق_لحظه‌ای