سیاسیون پاسخ دهند! از زنان کوهدشتی در تهران خبری دارید؟

  میلاد شیراوند/ روزنامه نگار: چند روز است که زنان گلونی به سر و خاک بر دهان کوهدشتی در خیابان های تهران، نهادهای مختلف را می‌گردند بلکه بتوانند بگویند این جبر تاریخی تبعیض آمیز اگر نبود، فرزندانشان به قاچاق موادمخدر روی نمی آوردند. تعداد خانواده ها نشان می دهد که قبرستان های کوهدشت دیگر ظرفیت […]

 

میلاد شیراوند/ روزنامه نگار:

چند روز است که زنان گلونی به سر و خاک بر دهان کوهدشتی در خیابان های تهران، نهادهای مختلف را می‌گردند بلکه بتوانند بگویند این جبر تاریخی تبعیض آمیز اگر نبود، فرزندانشان به قاچاق موادمخدر روی نمی آوردند.
تعداد خانواده ها نشان می دهد که قبرستان های کوهدشت دیگر ظرفیت پذیرش این حجم از اعدامی را ندارند.

دیگر زمان بزن در روی در موسم انتخابات توسط سیاسیون گذشته است. دیگر نمی توانید بیایید این مردم را بچاپید و تا ۴ سال دیگر خداحافظی کنید.

آقایان اصلاحطلب، اصولگرا و اقیانوسی!
چه طیف مومنی-اسفندیاری باشید، چه اصولگرای سنتی امامی-قبادی باشید، چه نواصولگرای پیریایی-ابراهیمی باشید و چه طیف دوستی-اقیانوسی! بدانید که در این روزها هیچکدامتان زنان کوهدشتی را در تهران یاری نکردید.
بدانید که سکوت تان را دیدیم و به وقتش آن را به رخ‌تان خواهیم کشید.
در عین حال نماینده فعلی و آنان که میخواهند نماینده جدید کوهدشت شوند هم خوب بدانند که کارنامه های خالی شان را میتوانند با پیگیری وضعیت این جوانان و سایر جوانان بیکاری که ممکن است روزی بلغزند، پر‌ کنند.به این مردم شغل شرافتمندانه بدهید و بعد قضاوت‌شان کنید.
آنها اگر تشنه آبی که از شهر ربوده می شود نبودند با افتخار به چوپانی و کشاورزی مشغول می شدند.

ما خوب میدانیم که قاچاق مواد مخدر یکی از رذیلانه ترین کارهایی است که از یک انسان سر میزند، اما این را هم خوب می دانیم که گرایش جوانان کوهدشتی به بزهکاری ریشه فرهنگی ندارد بلکه ریشه اقتصادی دارد که تماما حاصل بی اهمیت بودن شما و اسلاف تان در کوهدشت بوده است.
امیدوارم دادستانی استان و کوهدشت به خاطر ترک فعل مدیران سابق و فعلی تک تک مدیران را پای میز محاکمه بکشاند بلکه زخم این دیار مقداری التیام یابد.