پایان خاموشی معابر کوهدشت/ نصب ۱۱ دستگاه ترانسفورماتور ۱۰۰kva برای رفع ضعف ولتاژ برق در شهرستان

دکتر لطفی مدیر برق شهرستان کوهدشت در گفت و گوی خبری امشب گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون ۱۱ دستگاه ترانسفورماتور برق با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و دویست میلیون تومان به شبکه برق شهرستان افزوده شده است.  وی ارائه برق مطمئن و پایدار را از اولویت‌های اصلی شرکت توزیع برق استان عنوان […]

دکتر لطفی مدیر برق شهرستان کوهدشت در گفت و گوی خبری امشب گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون ۱۱ دستگاه ترانسفورماتور برق با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و دویست میلیون تومان به شبکه برق شهرستان افزوده شده است.

 وی ارائه برق مطمئن و پایدار را از اولویت‌های اصلی شرکت توزیع برق استان عنوان کرد وافزود: با توسعه شهرک های جدید و افزایش ساخت و سازها در ساعات اوج مصرف برق علی‌الخصوص در فصل تابستان تقاضا برای مصرف برق افزایش یافته و در برخی نواحی شهرستان مشکلاتی از قبیل ضعف ولتاژ و نوسان برق به وجود می آید.

 دکتر لطفی بیان کرد: بر همین اساس مناطق دارای افت ولتاژ در شهرستان شناسایی شده و پروژه های نصب ترانس در تیرماه امسال اجرایی و به پایان رسید.

وی در پایان خاموشی معابر برخی از مناطق در چند روز اخیر را مرتبط با این پروژه ها دانست و افزود: اجناس مورد نیاز معابر هم وارد شهرستان شده که خاموشی تعدادی از این محله ها رفع شده و مابقی ظرف هفته آینده کاملا بر طرف خواهند شد.