خرم‌آباد گران‌ترین شهر کشور برای مستأجران!

القاصی‌‌مهر؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: خرم‌آباد گران‌ترین شهر کشور از جهت افزایش قیمت اجاره‌‌بهاست و قیمت مصوبی بر اجاره‌بها و مِلک در این استان وجود ندارد. وی افزود: سال گذشته با همکاری سازمان صمت، پلیس اماکن و اتاق اصناف به سمت‌‍‌ و سوی مشاوران املاکی رفتیم و ۲۵ مشاور املاک را پلمب کردیم تا […]

القاصی‌‌مهر؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: خرم‌آباد گران‌ترین شهر کشور از جهت افزایش قیمت اجاره‌‌بهاست و قیمت مصوبی بر اجاره‌بها و مِلک در این استان وجود ندارد.

وی افزود: سال گذشته با همکاری سازمان صمت، پلیس اماکن و اتاق اصناف به سمت‌‍‌ و سوی مشاوران املاکی رفتیم و ۲۵ مشاور املاک را پلمب کردیم تا ساماندهی و براساس قانون فعالیت کنند.

القاصی مهر ادامه داد: چنانچه قیمت املاک براساس موقعیت ملک و مصالح ساختمانی به‌کار رفته تعیین شود در این صورت به‌طور یقین ورود دستگاه‌های نظارتی به این موضوع راحت‌تر می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: گشت مشترکی از سازمان صمت، اتحادیه اتاق اصناف و تعزیرات به‌عنوان یک مرجع شبه‌قضایی در لرستان راه‌اندازی شود تا در فصل جابه‌جایی مستأجران حداقل نظارتی بر ساماندهی مشاوران املاک و میزان تعیین اجاره‌بها انجام شود.