افزایش چشم گیر آمار مبتلایان به کرونا در کوهدشت/ شرایط به هیچ وجه عادی نیست

به گزارش اختصاصی خبرنگار کشکان، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کوهدشت بدون احتساب بیماران بستری از رومشکان تا این لحظه(ساعت ۲۰ روز ۱۴ اردیبهشت ۹۹) ۱۲۴ نفر است! تعداد بیماران بستری در بیمارستان امام (ره) کوهدشت در حال حاضر ۶ نفر و آمار فوتی ها نیز تا کنون ۵ نفر است که ۳ نفر […]

به گزارش اختصاصی خبرنگار کشکان، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کوهدشت بدون احتساب بیماران بستری از رومشکان تا این لحظه(ساعت ۲۰ روز ۱۴ اردیبهشت ۹۹) ۱۲۴ نفر است!

تعداد بیماران بستری در بیمارستان امام (ره) کوهدشت در حال حاضر ۶ نفر و آمار فوتی ها نیز تا کنون ۵ نفر است که ۳ نفر از آن ها بعد از اعزام به مرکز استان فوت نموده اند.

نکته مهم اینکه ۱۱۳ بیماری که بعد از بهبودی نسبی از بیمارستان امام(ره) ترخیص شده یا از همان ابتدا قرنطینه خانگی بوده اند، هم اکنون در بین ما و در همسایگی ما زندگی کرده و قطعاً تعدادی از آن ها پروتکل های بهداشتی را به طور کامل رعایت نمی کنند.

یکی از پرسنل بهداشت و درمان کوهدشت چندی پیش در گفتگو با خبرنگار کشکان، در همین ارتباط اذعان داشت: بعد از مراجعه به منزل ۵ بیمار کرونایی در کوهدشت به منظور رصد و پایش آن ها ۴ نفر از آن ها در منزل نبوده و قرنطینه را شکسته بودند.
مساله ای بسیار مهم و خطرناک که دقت نظر بیشتر مردم و مسئولین را می طلبد.

خبر: مهدی دوست‌محمدی