عدالتی در توزیع آگهی ها در ارشاد لرستان وجود ندارد

عضو هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان با اشاره به مشکلات ایجادی توسط اداره فرهنگ و ارشاد برای رسانه ها، گفت: متاسفانه عدالتی در توزیع آگهی های دولتی و ثبتی با نظارت این اداره کل در لرستان وجود ندارد. «حمید مریدی» افزود: در پرداخت هزینه های اشتراک روزنامه های سراسری و محلی نیز وضعیت خوبی حاکم […]

عضو هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان با اشاره به مشکلات ایجادی توسط اداره فرهنگ و ارشاد برای رسانه ها، گفت: متاسفانه عدالتی در توزیع آگهی های دولتی و ثبتی با نظارت این اداره کل در لرستان وجود ندارد.

«حمید مریدی» افزود: در پرداخت هزینه های اشتراک روزنامه های سراسری و محلی نیز وضعیت خوبی حاکم نیست و تبعیض های زیادی وجود دارد، به گونه ای که برای برخی روزنامه ها با چاپ نامنظم نیز هزینه اشتراکاتی بیش از ۲ میلیون تومان نیز پرداخت می شود اما برای برخی روزنامه ها و یا هفته نامه ها با چاپ منظم نیز هنوز وضعیت پرداخت اشتراک مشخص نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه عدم نظارت مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان بر این مقوله باعث شده است تا همیشه گلایه و نارضایتی زیادی از سوی رسانه ها و مطبوعات به این ارگان وارد باشد.

مریدی افزود: این در حالی است که مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان کماکان این رویه را ادامه داده و هیچ گونه عملکرد و واکنش مثبتی نسبت به این موضوع ندارد.