اصلاح طلبی یک جریان است و در یک یا چند تن خلاصه نمی شود

اصلاح طلبی یک جریان است و در یک یاچند تن خلاصه نمی شود. تغییراتی که درحوزه ی مدیریتی آموزش و پرورش پلدختر صورت گرفته است مثبت و روشنی بخش و کارشناسانه و تاکتیکی است. قرار نیست که تا ابد همه، مدیر باشیم چهار سال بیلان کمی برای پاسخگویی نیست! ضمن احترام به دوستان اصلاح طلب […]

اصلاح طلبی یک جریان است و در یک یاچند تن خلاصه نمی شود.

تغییراتی که درحوزه ی مدیریتی آموزش و پرورش پلدختر صورت گرفته است مثبت و روشنی بخش و کارشناسانه و تاکتیکی است.
قرار نیست که تا ابد همه، مدیر باشیم چهار سال بیلان کمی برای پاسخگویی نیست!
ضمن احترام به دوستان اصلاح طلب در پلدختر، ما به چرخش نخبگان باور داریم.
کسانی که دکترجودکی را اصلاح طلب نمی دانند معلوم است که درجریان اصلاح طلبی حضور نداشته اند.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از نادر کنشگران اصلاح طلب و حامی دولتی است که مورد تایید اکثریت مطلق جریان اصلاح طلبی و حامیان دولت است.
نماینده ی محترم شهرستان پلدخترو معمولان اصلاح طلب نیست و اما موضع گیری های ایشان هم ضد دولت نیست این نکته ی بسیار مهمی است!
چند وقت پیش در”مسجد افرینه”گزارش داریم که از مظلومیت دولت روحانی دفاع کردند.
چرا ماباید قدرت دفع مان از جذب مان بیشتر باشد؟
رویه ای دراستان و حتی کل کشورهست که نمایندگان مردم، پی گیرجابه جایی مدیران می شوند، نماینده ی محترم پلدختر و معمولان همچون دیگرنمایندگان پیشین پیگیر انتصاب مدیرانی است که بتواند با آنان تعامل بیشتری داشته باشد تعامل مورد نظر ما آن است که جایگاه حقوقی دولت حفظ شود. رویکرد مدیریت استان لرستان هم بر رفع تنش و نوعی تعامل سازنده است.
واقع بینی از شاخص ترین ویژگی های جریان اصلاح طلبی است ما مخالف دخالت نمایندگان در عزل و نصب مدیرانیم اما مدیر مخالف نماینده ی مردم هم نمی تواند موفق باشد!
مدیر مخالف با نماینده ی مردم!
مدیری که می خواهد با نماینده ی مردم در ستیز باشد!
مدیری که نمی خواهد با نماینده ی مردم تعامل کند! بی شک باعث محرومیت مردم از توان لابیگری و چانه زنی نماینده برای جذب اعتبارات و امکانات بیشتر می شود!
اگر ما اصلاح طلبیم بهتراست نخست خیرو برکت مردم را درنظر بگیریم مگر امثال ما می توانیم خودمان را شاقول اصلاح طلبی بدانیم و تفکر دیگران را نفی کنیم.
تغییراتی که درپلدختر ایجاد شده است تغییراتی تاکتیکی و درمسیر حمایت از دولت است.
جناب آقای دکتر جودکی از نادر شخصیت های علمی و کارآمد آموزش و پرورش و از اصلاح طلبان بنام است.
حضور دکتر حودکی در آموزش و پرورش پلدختر بی شک به عنوان یک سرمایه ی اجتماعی، به سود مردم پلدختر است.
انکار جناب علی جودکی به گمانه زنی طرفداری از نماینده ی مردم، انکار علم و کارشناسی و کارآمدی است.
چرا به منافع جمعی مردم فکر نمی کنیم؟ مردم پلدختر تنها ما نیستیم که درآموزش و پرورش نشسته ایم!
خیرو برکت حضور افرادی مثل دکترجودکی که از سرمایه های اجتماعی لرستان هستند بی شک به مردم پلدختر برمی گردد.
دوستان طوری موضع گیری نفرمایند که انگار اصلاح طلبان پلدختر فقط همین عزیزانی هستند که دردورنخست دولت روحانی پست داشته اند! این دوستان دراین مدت زحمت کشیده اند و امروزهم می توانند دربدنه ی کارشناسی اداره حضور یابند و به دیگردوستان تازه نفس خود یاری بدهند که یک پله آموزش و پرورش را به بالا بکشند!
وقتی اصلاح طلبان طرفدار جناب کاظمی، به اصولگرایی متهم شوند آن ها هم حق دارند که برخی از اصلاح طلبان طرفدارکاییدی را نیز به هواداری از “جبهه ی پایداری” متهم کنند!
بهتراست به جای این شمشیر کشیدن ها قدری مهربانانه همدیگرا صدا بزنیم و فردایی را هم بدانیم درراه است!
وضعیت آموزش و پرورش لرستان وضعیت خوبی نبوده و حالا هم نیست! باید تلخ اعتراف کنیم که ما در سه سال گذشته، که به نام اصلاح طلبی سکان آموزشی لرستان را درست گرفتیم از نظر شاخص های آموزشی حدود پنج پله سقوط داشتیم ما از نظر قبولی درکنکور درآخرین پله یعنی پله ی سی و یکم نشستیم و از نظر شاخص های دیگر وضعیت مطلوبی نداریم و نداشتیم! میانگین معدل دانش آموزان پایه ی سوم دبیرستان ما حدود ۱۰ است!
جناب آقای دریکوند و تیم ایشان باید از ظرفیت و قدرت لابیگری و چانه زنی نمایندگان برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش استفاده کنند.
ظلم به خانواده هاست اگر آموزش و پرورش را محل تاخت و تاز سیاسی خود قراربدهیم این نکته را هم باید نمایندگان محترم مردم و هم کنشگران سیاسی درک کنند!
امیدواریم دوستان و کنشگران سیاسی اجتماعی و فرهنگی، آموزش وپرورش را به اهل فن و کاربلدان این حوزه واگذارکنند و بیش ازاین باعث سیاست‌ آلود شدن آموزش و پرورش نشوند!

شانزدهم مردادماه۹۶
علی گودرزیان (ع پایدار)